Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Maneviyat

Maneviyat
 

Maneviyat......

Türkiyede artık her şey şova dönüştü......

Şuan ki yönetimden dolayı insanlar benligini, duruşunu, kaybetmiş durumda içler acısı....

Gülmeli mi? ağlamalı mı?

Sosyoloji ve pisikoloji uzmanları, Türk insanın bu yönetim şeklinin, pisikolojik baskılarından dolayı bir süre sonra maneviyata yönelecegini ön görmüşlerdi.

Ama bu kadarını onlarda beklemiyordu eminim...:))

Uzmanların öngörüsü, daha çok maddi durumu iyi olmayan kişilerden taraftı.

Bizim ünlülerimizi hesaba katmamışlardi.......

Fatih sokaklarında pembe türbanıyla karşımıza birden "Hilal Cebeci" çıkıverdi bir magazin programında..

Muhabirin sorusuna önce yalanla cevap verdi, sonra baktı olacak gibi deyil itiraf etti...

Dini sohbetten çıkıyormuş:))

Merak ediyorum, kendisine dini sohbette yalan söylemenin günah olduğunu öğretmemişler mi???

Türkiyenin son trendleri arasında bizim ünlülerimizin, ümreye gitme, türban giyme, canlı yayın esnasında orucunu açma artık çoook moda.......

Ulu orta her şeyi yaşayıp, beyaz gömlek giyinip, bir de ALLAH yazısı kolyeyi taktıklarında, Apak görüyor gözlerimiz onları..

Önce soyundular, gazete, dergi sayfaların da isim yapmak para kazanmak için.. Şimdi kapandılar yine isim yapmak para kazanmak için..

Amaç hiç degişmiyor, degişmiyecekte .....

"Ya göründügün gibi ol, ya oldugun gibi görün "

Sözü ise onlara nekadar da uzak ..........

 
Toplam blog
: 14
: 1384
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Uzun süredir medya sektöründe çalışıyorum, Sivas'da dogdum... İstanbulda yaşıyorum ..