Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '11

 
Kategori
Mizah
 

MB'in yeni versiyonu ve yanan köftenin porsiyonu...

MB'in yeni versiyonu ve yanan  köftenin  porsiyonu...
 

köftecide şaşkın bakan çocuk :)))


Köfteci Memet çok sevdiğim bir şahsiyyettir ;Milliyet Blog'da ve yerel gazetede yazdığımı bildiği için bana ,sürekli güncel bilgiler verir  ve yaşadığı sorunları aktarır.

Bugün öğle yemeği için dükkanına gittiğimde, kent içinde kasksız dolaşan motorsikletli kuryelerden ve serkeşlerden dert yandı bana...

-Yaz hocam bunları...Bu memleket sahipsiz değil !..

-Olur Memet gardaşim...Sen yeter ki üzülme...

-Hocam MB'nin yeni Beta versiyonu harika olmuş...Senin şablon da -cuk -oturmuş hani ya !..

-Sağolasın  Memet Ustam...Köfteme dikkat et yanmasın !..

-Hocam,Milliyette yazıyor...Yeni Vizyonda yazıyor...( Yan  masadakilere anlatıyor ) Yeni Asır'a sürekli haber yolluyor !..Kendileri TRT'cidirler aynı zamanda....Aliağa'nın ilk turizm belgeselini hazırladı adam !..Bu kent senin sayende,alt geçitlere kavuştu hocam...Caddeler,kaldırımlar düzeldi...Ama seni belediyeciler ve üst düzey sorumlular hiç sevmiyor hocam...Bunu da bil !..

-Olabilir Memet...köftemi...Aman !..

-Peki ,niye sevmiyorlar  ?..Hııı ?..Bana sor bana !..Çünkü senin gibi gazeteciler ''Arı kovanına çomak sokuyor!..''  Adamların rakhat uyumalarına fırsat vermiyorsun !..

-Memet çok acıktım inan !..

-Şimdi soruyorum ?.. Bu millet tepkili mi?...Duyarlı mı ?..hayır !...Mesut Hocam mı kurtaracak melmeketi be...Ayıp...MB'nin yeni versiyonıuundan haberiniz var mı ?..Beta versiyon ....Nerdeen haberiniz olecek ?..Okumuyorsunuuuuuz...o - -ku-mu-yoooor !..

-Memet ,benim köfte ....Şey... porsiyon ...!..

- Bu ülkede okuyan yazan yok !..Goyun gimiyiz goyuuun...Bağlasınlar gırnavatı boynunuza (Karşıda oturan kıravatlı memurları göstererek )  Çobanınız ne derse temaaam !..

-Memet köfteler de temam mı..temaam ?!*?..!..

-Hocam,sana gurban olsun köfteler...Sen iste bir gamyon köfte bişireyim .Ama bu melmekeeeet !..

- Köftenin yanına biber de at !..Kızarsın...Bak köfteler yanmazsa seni MB 'de yazarım...Bedava reklam !

-Aaneeey...(Cooozzuurtt !!..) Leyn çırak..beni lâfa tuttun...hocamın köftelerinin altı yandı bak ..Şerefsiz..

-Memet Usta, MB Beta versiyon derken...köfteler oldu yanık porsiyon...Az yanık olanları ver bari !..

- Yok hocam,özür dilerim...Bu olmadı...Az bekle bak yeni kıymadan yapcem; köftelerin mis gibi olecek...

  Kalktım,sıcak ekmeği ikiye böldüm...Az yanık olan 6 köfteyi ,elimle ekmek arası yaptım...İçine az domates koydum...Bir de ayran açtım...Paketledim...''I ran eaçh team'' diyerek oradan uzaklaştım.

- Hocam...O nemek ?..Ay ran iç tiim...Afiyet olsun da ...Gusura galma !...Ama sakın bu rezaleti yazayım deme !..

Memet Usta arkamadan bakarken,halen MB versiyonu ve memleketin üzerinde oynanan oyunu anlatıyordu.

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..