Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

MB şairlerine sesleniş

MB şairlerine sesleniş
 

Milliyet Blog Sitesinde yazmaya başlayalı neredeyse 8 ay oldu. Yazmaktan mutluyum. Özellikle nokta atış tabir ettiğim kısa düşünce yazılarını burada yayınlamak, tepkileri almak ve güvenli bir sitede biriktirmek yetiyor benim için. Ayrıca Milliyet ana sayfadan çok sayıdan yazılarıma ulaşanların olması da beni mutlu ediyor.

MB ailesinde yer almak, yeni dostlar edinmek, onlarla fuarlarda, imza günlerinde buluşmak da ayrı bir keyif. Milliyet gibi onurlu bir basın organının şemsiyesi altında olmak güven verici.

Lacivert , Afrodisyassanat ve Maki gibi ulusal düzeyde yayın yapan dergilerin de temsilcisiyim. Edebiyat üzerine yazılarım ve şiirlerim yayınlanmaktadır. www.coskunkarabulut.com adresli sitede ise yazılarım ve şiirlerim var. Kendim edebiyatın, şiirin bir neferi olarak elimden geldiğince bir katkıda bulunmaya çalışıyorum. Benim dışımda edebiyata gönül vermiş arkadaşlarımın da istedikleri taktirde temsilcisi olduğum dergilerde şiir ve deneme yazılarını yayınlatmaktan mutluluk duyacağım. Bunun için öncelikle MB sitesinde şiir yazan arkadaşlarıma bu yazımla davetiye gönderiyorum. Şiirlerini günyüzüne çıkarmak isteyen arkadaşlar için bir katkım olursa ne mutlu bana!

Gerek dergilerde şiir ve yazılarını yayınlayabileceğim gibi, burada da MB sitesi içerisinde de editörlerimizin uygun gördüğü biçimde gerekli tanıtımları yapabilirim diye düşünüyorum. Yani yazdığım bloglarda şiirde ve denemede belirli düzeye gelmiş arkadaşlarımı gündeme getirmek, çalışmalarını değrlendirmek ve daha çok okura ulaştırmak için çaba sarfetmekten mutlu olacağım.

Sayısı 3 bine yaklaşan MB üyelerinin içinde çok sayıda şair olduğunu biliyorum. Bu arkadaşlardan isteyenlerin şiirlerini aşağıda vereceğim adreslerime göndermeleri halinde hem keyifli bir dostluk ortamı oluşturmak hem de emeklerinin değerlendirilip geniş kitlelere ulaşması için gerekli çalışmayı yapmaktan gurur duyacağım. Şiir yazanların dışında şiir üzerine ve sanat üzerine deneme yapan arkadaşlar için de geçerlidir bu çağrı.

Şiir ve yazılarınızı bekliyorum.


MSN adresi: sokrates473@hotmail.com

www.coskunkarabulut.com
 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..