Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '12

 
Kategori
Müzik
 

Mektup - Benim şarkılarım

Mektup - Benim şarkılarım
 

İnternet


Mektubunu okudum, pencereden baktım

Kalbini yarıp koymuşsun içine zarfın

Bu kelimeleri sen dudağınla mı yazdın

Kimi kanatıyor, kimi ağlatıyor aşkım

 

Saçlarına dokununca dalgalanıyorsun

Bembeyaz bir güle dönüşüyorsun

****************************************

Bu şarkıyı bir mektubuna yazdım

http://www.dailymotion.com/video/xsd8zx_mektup-ahmet-karakayan_music

Ben böyle bir mektup okumadım. Ağzı dili tutuluyor insanın… Dalıp gidiyor…  Seni okuduktan sonra, söylenecek bir sürü şey doluyor insanın içine… Ama kelimeler kayboluyor. Hani bir virtüöz'ün yanında, gitar çalmaya yeni öğrenen biri gibi kalakalıyorum. Kelimeler cam kırıkları gibi batıyor dilime, damağıma, dudaklarıma. Senden sonra bir kelime söylemeye utanıyordum.

 

İçimizde, derinde, başka bir hayat süren duyguları, nasıl böyle rahat bir beyaz kağıda resmedip, bütün anlamları gücünden hiç değer kaybetmeden, kelime, kelime,  duygu resimlerini gözle görülür şekilde, insanın taa gönlüne gönderebiliyorsun. Nasıl bir bilgeliğe ulaştın ki; kendini hiç bir şeymişsin gibi gösterebiliyorsun.

 

Yazdın mı sen ben aciz kalıyordum. Hiç bir şey yazamıyor, söyleyemiyordum.

Çivi gibiydi bazen kelimelerin, beni olduğum yere mıhlıyordun.

 

Bende bir gün seni besteleyeceğim.

Kokunu katacağım notaların arasına.

Çaldıkça kokun dağılacak şarkının duyulduğu yerlerde.

Bir gün seni besteleyeceğim.

Değişen gözlerinin rengini, bakışını katacağım şarkıya. 

Dinleyenler gökkuşağının içinde uçacak.

O sevimli gülüşünü katacağım gitarıma.

Dinleyen herkes gülümseyecek, mutlu olacak, içlerine tarifsiz bir sevinç dolacak.  

Bir gün seni besteleyeceğim sevgilim.

Yürüyüşünü katacağım piano’ya, nasıl yürüdüğünü herkes bilecek.

Sesini katacağım yaylılara, yumuşaklığını…

Dinleyen herkesin tüyleri diken, diken olacak.

Bir gün seni besteleyeceğim sevgilim.

Ellerini yazacağım notalarla.

Dinleyen herkes ellerini tutmuş gibi olacak.

Bir gün seni besteleyeceğim.

Hüzünlü yüzünü, gözyaşlarını, titreyen dudaklarını katacağım şarkıma.

Dinleyen herkesin gözleri dolacak.

Bir gün seni besteleyeceğim sevgilim.

Saklanamayacaksın…

Dinleyen herkes seni tanıyacak.

“ Hah İŞTE” diyecekler. “İŞTE” şarkıdaki kadın. 

Bir gün seni besteleyeceğim sevgilim.

http://www.dailymotion.com/video/xsd8zx_mektup-ahmet-karakayan_music

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..