Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Mektup tadında

Mektup tadında
 

Varlığını seviyorum...


Sana durmadan seni ne kadar çok sevdiğimi anlatan cümleler sarfetmek istiyorum ama hiçbir kelime yakın anlam bile taşımıyor hissettiklerime.

Ama bir yandan da durmadan içimden sana seni ne kadar çok sevdiğimi anlatıyorum ama sen duymuyorsun. Sen benim için yeni doğan bir bebekten, dünyanın varoluşundan hatta mucizeler den bile öte Allah' ın varlığına ispatsın benim için.

Hayatıma girişiyle hayatımı alt üst eden bir insan nasıl bu kadar kısa sürede hayatıma haline gelebiliyor anlam veremiyorum hani hep "bir umut vardır" "aşk her yerde dir" kilişe lafları varlığınla doğruluğunu ispatlıyor.

Umudumsun, aşık olduğum adamsın...

Sen inancımı yitirdiğim şeyleri varlığınla inkar ederek beni yeniden inandırmayı başardın hemde bu güven özürlü halimle. Gözlerinde temize çektim hayatımı ve beraber geçirdiğimiz her dakika bana hayatta hiç almadığım hazzı yaşatıyor. En anlamlı ilklerimsin.

Hani seninle doğdum ben bu cümle böyle durumlarda kullanılıyor olsa gerek. Senden öncem yok sanki. Acılarımın çoğunu hissetmiyorum artık ve kapanmaz dediğim yaralarım kanamıyor artık.

Hayata çocukca bakmayı özledim derdim artık hayata çocukca bakabiliyorum. Mutlu uyuyor, mutlu uyanıyorum. 24 saat birini düşünmenin hazzını doya doya yaşıyorum ve durmadan gülümsüyorum. Yıllar sonra aynaya doya doya bakıyorum ve artık aynadaki yüzümü seviyorum çünkü seni görüyor, seni yansıtıyorum.
Bedenimi seviyorum, kalbime iyi bakıyorum ve senin kızacağın hiç birşey yapmıyorum.

Evet hala benim için aşk aptallıktır ama ben bu aptal halimi seviyorum...

Saçmalıyor, çocuklaşıyor, şımarıyorum ve haykırıyorum dünyanın en mantıksız cümleleri bile olsa bağıra bağıra söylüyorum ve sonunda sana aşığım diye ört pas edebiliyorum saçmalıklarımı. Çünkü aşk aptallıktır.

Önceden sevgi ve güven özürlüydüm şimdi ise ifade özürlüyüm ama olsun sana yazmayı seviyorum.
Sana dair herşeyi seviyorum. Ama en çok sana dokunmayı seviyorum kokunda nefes almayı benim olduğunu hissetmeyi.

Bana hissettirdiklerini seviyorum. Bazen çocuk gibi hissetmeyi, bazen anne, bazen sevgili, bazen arkadaş, bazen dost ama en çok kadınlığımı hissetmeyi seviyorum.

Ömrüm, yarim, alınyazım, en güzel anlarımın sahibi, huzurum bana yaşattığın herşey için yaralı benliğimi iyileştirip kendimi, hayatı yeniden sevdirdiğin için, yaşattığın her dakika için, varlığını sürekli hissettirdiğin için, yaptığım en aptalca esprilere bile içten güldüğün için, birgün bile beni incitmediğin, bana iyi geldiğin, beni mutlu etmek için elinden gelen herşeyi yaptığın için, onca kahrımı, sinirimi, inadımı çektiğin, bu ilişkiye bana sahip çıktığın için ve onca saçmalamama ve devrik cümlelerime rağmen hala bu yazıyı okuduğun için çok teşekkür ederim sevgilim...

 
Toplam blog
: 41
: 1224
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

24.07.1984 Sakarya doğumluyum... Hayatım hep yoğun geçer hem çalışıyorum hemde okuyorum... Bana iyi ..