Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Merhamet 11 Eyül'de Narin ve Fırat'ın ateşli öpüşmesiyle başlıyor.

Merhamet 11 Eyül'de Narin ve Fırat'ın ateşli öpüşmesiyle başlıyor.
 

Kanal D. in acıklı ve heyecan dolu dizisi Merhamet 11 Eylül Çarşamba akşamı 20. bölümle başlıyor. Merhamet’ in 2. Fragmanı da yayınlandı. Fragmanda Narin (Özgü Namal) ve Fırat’ ın (İbrahim Çelikkol) ateşli öpüşmesi damga vurdu.  Ama ne sahne.  Fragmanın yayınlanması ile internette tıklanma rekorları kırmış, on binlerce kişi tıklamış. Böyle bir sahneyi seyredenler hatırlar. "Adını Feriha Koydum" dizinin 44. Bölümde hastaneden çıkan, Feriha ile Emir arasında geçmişti. Tekrar kavuşmanın verdiği heyecanla, inanılmaz ihtiraslı ve ateşli bir şekilde öpüşmüşlerdi.

Fragmanda Fırat, Narin' i hızla kucaklar, Narin, "Hayır, hayır, yapamam Fırat". Fırat; "Ben sana aitim" der. Narin "Artık değilsin" diye cevap verir. Öper, öper. Bana göre çarpıcı bir reklam.

Gerçek hayatta, Özgü Namal ile İbrahim Çelikkol arasında aşk dedikoduları varmış. İbrahim Çelikkol sevgilisi Deniz Çakır’dan ayrılmış. Deniz Çakır  “İbrahim ile Özgü Namal arasında bir şeyler var. Galiba aldatıldım” diyormuş. Neyse biz gelelim dizimize.

Başrollerini, Özgü Namal (Narin), İbrahim Çelikkol (Fırat), Mustafa Üstündağ (Sermet), Yasemin Allen (Irmak), Burçin Terzioğlu (Deniz) ve diziye yeni katılan Kıvanç Kasabalı (Sinan) oynamaktadır. Yapımcılığını Most Production üstlenmektedir.

Merhamet, Hande Altaylı’ nın “Kahperengi” adlı romanından televizyona uyarlanmıştır.” Narin” isimli bir kızın, 1996 yılından günümüze hikayesi gel-gitler ile anlatılmaktadır.

Merhamet dizisinin başka kanala geçecek iddiaları vardı. Kanal D. 2. Fragmanı da yayınlayarak, gene kendi kanalında olacağını gösterdi.

Benim çok beğendiğim bu dizi, nedense duygusal yönü ağır basıyor. Erkekler ağlamaz derler de, ben nedense ağlıyorum.  Biraz fazlaca bağrımız yufka herhalde. Irmak çok daha kötü kadın olacağım demişti, kendisine de kötülüklerine kılıf bulacak yardımcı Sinan’ ı (Kıvanç Kasabalı) buldu. Herhalde Fırat ve Narin ile çok uğraşacak.

Hep beraber seyredecek ve göreceğiz olacakları.

İyi seyirler.

 

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/Cansever

Not: Görsel resim internetten alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..