Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '13

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Meyveli dondurulmuş bisküvi pastası

Meyveli dondurulmuş bisküvi pastası
 

Bu pastayı ben normalde beyaz krem şanti hazırlayıp  üzerine çikolata sos dökerek servis ediyorum. Geçenlerde oğlumun aklına uzun zamandır yapmadığım geldi ve ben de evdeki malzemeleri değerlendirmek için ertesi gün hemen yapmaya karar verdim. Uzun süredir kullanmadığım bir paket krem şanti vardı. Dolabı açıp elime aldığımda şantinin kakaolu olduğunu gördüm. Bu durumda her zaman yaptığımdan farklı bir görüntü elde ettim. Hafif mozaik pastayı andıran değişik bir pasta oldu ama sonuç yine de güzeldi.

İçinde armut, kivi ve muz kullandım ama mevsimine göre çilek, vişne ya da şeftali ile de çok yakışıyor bu tarife.

Malzemeler:

1 paket krem şanti (içindeki iki poşet de kullanılacak)

1 adet deveci armutu

2 adet kivi

2 adet büyük ithal muz

2 paket bebe bisküvisi

1 bardak irice ufalanmış fındık içi

Yapılışı:

Krem şanti paketin üzerindeki tarife göre hazırlanır. Bebe bisküvileri içine ufalanır. Kuşbaşı doğranmış meyveler ve fındık ilave edilerek iyice karıştırılır. Streç film ile kaplanmış uygun bir kaba boca edilir, buzlukta en az üç saat dondurulduktan sonra dilimlenerek servis edilir.

Afiyet olsun

 
Toplam blog
: 52
: 1959
Kayıt tarihi
: 24.08.13
 
 

39 yaşındayım. 7 yaşında bir oğlum var. Muhasebe, finans, dış ticaret işleri ile meşgulüm. ..