Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '11

 
Kategori
Sinema
 

Midnigt in Paris - Woddy Allen

Midnigt in Paris - Woddy Allen
 

Elim cebimde Paris yağmuruyla yürüyeceğim aşkla!...


Gil, bu kitap yazılacak!

Yazdım. Yazmaya devam ediyorum. Kendimde kalmalıyım. Oraya gitmeliyim. Oraya girmeli. Onları yaşamalıyım. Ben oraya aitim, onlardanım. Nişanlım güzel. Ama benim hayallerim daha güzel. Ben Paris'i yaşamak istiyorum. Ben Paris olacağım!

Paris'te gece yarısı; işte onların arasındayım. Gerçek benim. Ağzım açık dolaşıyorum dünyalarında. Dünyalar benim. Yüreğim kıpır kıpır. Yazarlarım ve onların kadınları ve ben; biz olduk!

Paris, yağmurunu bekliyorum.

Paris, yağmurla büyülü güzelliğinin zevkini.....O benimle ıslanmadı, kaçtı. Sen benimle ıslandın, aşkla yürüdün benimle; Paris'te kalıyorum!

Romanım bitti.

Romanımı Paris gecelerinde yaşadım. Yalnız. Yalnız o benimle dönmedi, dönemedi. Dönseydi....O zaman sen bende olmazdın! Sen bende olmalıydın. Oldun.

Yağmurla hayat daha güzel ve gerçek.

Yağmur dolu dünyalar....

Öncesinde ve sonrasında yağmur vardı İstanbul'da; ama benzemiyordu Gil sizinkine. Allen, buralara gelsen, gelsen de yağmurlu şehrimizde bizi tarih tarih şenlendirsen.

 1. Not: Yazdın da ne oldu Gil, gittin, gördün, yaşadın da ne oldu, Paris oldun, olup kaldın da Paris'te ne oldu Gil, yeni baştan yaz, çabuk yaz!

2. Not:

Paris!....

Aklıma, yüreğime

düşen her şeyiyle Paris!...

Yağmur, dolu dolu

yağıyorsun Paris,

aşk aşk,

kaçmıyorum,

kaçmam Paris!

Gel, daha daha sen ol

ve gel Paris; romanlarınla,

şiirlerinle, filmlerinle, resimlerinle....

Paris: İs-tan-bul!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..