Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '08

 
Kategori
Söyleşi
 

Milliyet Blog Yazarı, ScReAm [8]

Milliyet Blog Yazarı, ScReAm [8]
 

Milliyet Blog Yazarı, ScReAm


Bugün cok genç bir Milliyet Blog Yazarımızı tanıtmak istiyorum. Mart 2007 tarihinde üye olup < tiyatro="">> ana kategorisi altında bugün itibariyle 25 blog yazmıs. Hobileri arasında; tiyatro, astroloji, müzik ve birde karikatür çizmeyi seviyormuş. Sanata ilgi duyanlara karşı bir başka hassasiyet gösteriyorum. Ince ruhlu, yaratıcı yeteneklere sahip olduklarından olsa gerek. Sanatsal yeteneğini keşfettiği anlaşılıyor. Arzu ve yeteneği olan gençlerimizi istekleri doğrultusuna yönlendirmek motive etmek biz büyüklerin görevidir diye düşünüyorum. Onlar alıngan olabilirler moralleri çabuk bozulur, dikkat etmemiz gerekir.

Sorularıma vereceği yanıtlarla kendisini biraz daha yakından tanıyacağız. Ülkemizin pırıl, pırıl gençlerinden sadece birisi. Artık kısa cümleler kuruyorum diyor blog sayfasının başlığında. Neden öyle dediğini ben pek anlayamadım. Lütfen beni mazur görsün. Belki bir yorumla bu sorumu yanıtlayabilir. Pırıl, pıril tertemizler henüz. Kendisini sevdim. Ülkemizin kaderini çizecek olan gençlerimizden sadece bir tanesi. Onlara gereken ihtimamı göstermeliyiz. Sorularım ve kendisinin yanıtlarıyla sizleri baş başa bırakıyorum.


Kendi blog sayfası: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=769775




1. Kendinizi eksi ve artılarınızla severmisiniz?

- Aslında kendimi genel anlamda severim. Kötü huylarım hariç. Bunların benden bir şekilde gitmesi için her gün dua ediyorum, çabalıyorum. Kimse dört dörtlük değil.



2. Politikayla ilgili, hangi projenin daha çabuk gerçekleşmesini istersiniz?

- Politikayla bu sene ilgilenmeye başladım. Ben her zaman Atatürk'ün ilkeleri doğrultusunda ilerlemek istedim. Birşeyleri sömürge olarak kullanmadan. Birilerinin (AB) himayesi altına girmeden. Kimseye ihtiyaç duymadan. Herkesin bize gıpta ile baktığı eski günlerdeki gibi. Umarım onun gösterdiği doğrulardan şaşmayız.



3. Sizi çok sinirlendiren, raydan çrkaran şey nedir?

- Haksızlık. Beni resmen çileden çıkarır. Kesinlikle bana veya bir başkasına yapılan haksızlığa tahammülüm yoktur. Bende yapmamaya gayret ederim.



4. Hangi sebepten dolayı kimi ödüllendirmek isterdiniz?

- Klasik gibi gelecek ama Cumhuriyeti bize armağan ettiğinden dolayı Atatürk'e layık bir genç olmak isterim (Ben ona bir ödül tabiki veremem ama en azından bu şekilde ona belkide bir nebze borcumu ödemiş olurum).



5. Hangi başarınız veya yeteneğiniz size gurur veriyor?

- Tiyatro yeteneğim bana her zaman gurur vermiştir. Tiyatroya olan ilgim, sahnedeki heyecanım, sonrasındaki alkışlar...



6. Çocukken; büyüdüğünüzde ne olmayi düşünürdünüz?

- Hemşire:D şimdi ise asla yapmayı düşünmediğim bir meslek. İğne görünce bile fena oluyorum:))



7. Dinlenmek icin tercih ettiğiniz bir yöntem varmıdır?

-
Her zaman yapamasamda sevdiğim bir yöntem var. Sahile inip resim çizmek.



8. Öncelikle, hangi ülkeye seyahat etmek isterdiniz?

- New york


9. Sizi cok sevindiren, keyifle satın aldığınız şey nedir?

- Aslında birşeyler satın almayı sevdiğimden aldığım herşey bana keyif verir:)



10. Hangi şarkıyı severek söylersiniz?

- Haluk Levent ve Şebnem Ferah'ın bütün şarkılarını.



11. Bize bir bilgelik sözü söylermisiniz?

- Size benim çok sevdiğim bir sözü söyliyeyim. Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol! (Hz. Mevlana)



12. Çok paranız olsa hangi ressamın bir eserini satın almak isterdiniz?

- Şu Mona Lisa'nın sırrını çok merak ediyorum ben ya:)) Herhalde Leonardo Da Vinci olurdu:))



13. İkinci evinizin nerede olmasını arzu ederdiniz?

- Nedenini bilmiyorum herkes pek sevmez İstanbul'u ama ben çok seviyorum orda olmasını isterim.



14. En iyi pişirdiğiniz yemek hangisidir?

- Pasta börek yapmaya daha yatkındır elim. Daha yemek pişirme olayına fazla girmedim:)



15. Şimdiye kadar gerçekleşemeyen, fakat mutlaka gerçekleştirmek istediğiniz sey nedir?

- Bir müzikalde oynamak. Hayal gibi ama hayatım boyunca hep istediğim şey...



16. Bir ay süreyle kimin hayatını yaşamak isterdiniz?

- Şebnem Ferah olarak yaşamayı merak ediyorum aslında:)



17. Sevdiğiniz, övdüğünüz üç kitap ismi verebilirmisiniz?

- Mavi saçlı kız (Burçak Çerezcioğlu), Dokuzuncu Hariye Koşuşu (Peyami Safa), Dudaktan Kalbe (Reşat Nuri Güntekin). Bunlar hayatımda yeri olan kitaplardır. Aslında Reşat Nuri Güntekin'in bütün kitaplarının hayatımda yeri büyüktür.



18. TV de hangi programlara takılırsınız?

- Sevdiğim dizileri izlerim. Birde eski türk filmlerini.



19. Hangi TV programlarını izlemek istemezsiniz? -

- Sabah programlarını ve insanların ağlayarak yapmacık bir şekilde çıkıp reyting uğruna şov yaptığı hiçbir programı izlemek istemem, izlemem de...



20. Beğendiğiniz kadın oyuncu kimdir?

- Zuhal Olcay, Lale Mansur yenilerden en çok beğendiğim isim Tuba Büyüküstün, Pelin Karahan, Aslı Enver.



21. Beğendiğiniz erkek oyuncu kimdir?

- Halil Ergün, Çetin Tekindor, Fikret Kuşkan genç oyunculardan İbrahim Kendirci, Dağhan Külegeç.



22. Geçmiş tarihte yaşayan; en çok sevdiğiniz, en çok beğendiğiniz kişi kimdir?

- Tabiki Atatürk, bu soruyu okuduğumda aklıma gelen ilk isim Atatürk oldu..



23. Başkaları sizin hakkınızda ne söyler, nasıl bilirler sizi?

- Çocuk ruhlu derler arkadaşlarım, tepkilerimi hiç gizleyemem sinirlendiğimde karşımdakinin canını acıtacak bile olsa içimdekileri söylerim, sevindiğimde karşımdakine sarılır kocaman öperim. Duygularım çok anlıktır.



24. Hangi huyunuzu beğenmiyor veya değistirmek istiyorsunuz?

- Farkında olmadan insanları çok eleştiririm. Bu benim değiştirmeye çabaladığım bir huyum:(


Sürpriz sorular:

1. Sanatsal niteklikli tiyatro, resim ve müzik ilgi alanınıza giriyor. Bunlardan birine öncelik tanıyarak: yetenek veya isteğiniz doğrultusunda profesyonel bir çizgiye doğru yönlenmeyi düşünüyormusunuz?

- Tiyatro konusunda isterdim aslında ama Zonguldak'ta olduğum sürece bu imkansız gibi gözüküyor. Burda 2 senedir tiyatro bile oynayamıyorum çünkü doğru dürüst bir grup yok:(



2. Sanıyorum boş zamanlarınızda b
isiklete binmeyi seviyorsunuz. Okula, iş yerine veya alişverişe vb. yerlere gitmek için bisikleti otomobile tercih edebilirmisiniz?

- Evet hemde bu süper olur. Benim hep hayalimdi yabancı filmlerde olur ya doktorlar bile işe bisikletle giderler bisiklet yolları falan olur. Araba yerine hatta at arabaları olması taraftarıyım. Böylece hem hava kirlenmez hemde kazalar azalır sizcede iyi bir fikir değil mi?


3. Milliyet Blog sizin için ne ifade ediyor, yararları varmıdır?

- Milliyet blogda yazmak içimdeki yazma duyusunu güçlendirdi. Yazmak istediğim herşeyi yazdım ve olumlu eleştiriler bile aldım. Aslında MB'de yazanlar yapıcı insanlar belkide büyüsü bu.





Bu güzel sorular ve inceliğiniz için öncelikle çok teşekkür ederim. Beni kırmayıp soruları yollamışsınız bende elimden geldiğince çabuk cevaplamaya çalıştım:)

Sevgili ScReAm söyleşiye katılmak istediğin ve birlikte gerçekleştirdiğimiz bu güzel çalışma icin ben çok teşekkür ediyorum.

Seni seviyorum. Yolun açık olsun güzel kızım benim. ( Benim bir tek oğlum var, kızım yok onun icin içimden geldi kızım dedim). :))




Sevgi ve saygılarımla

Mine

02 . 02 . 2008

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..