Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '22

 
Kategori
TV Programları
 

MİLLİYET BLOGDAN UZAK KALDIK!

Uzun zamandır Milliyet blog'dan dolayısiyle yazmaktan uzak kaldım. Son yazımdan bu yana 2,5 aydan fazla zaman geçmiş. Bu arada ara ara girdim, yazılmış yazıları okudum ama, yazmak nasip olmadı. 

Kendi kendime sordum, neden Milliyet Blog'dan uzaklaştık? Her birimize göre değişik sebepleri var tabii... İlk aklıma gelen bir neden yok. Ama var! Yazılara resim konması (Telif hakları nedeniyle) yasaklandı. Benim yasaklar öncesi yazılarımı okuyanlar bilir. Her yazımda 5 - 10 hatta, 30-40 resim vardır. Bir çoğu da kendi çektiğim, ya da görsellerden kendi indirdiğim resimlerdir. Ben hep yazmışımdır, resim konmamış yazılar kıraç tarla gibi gelmiştir bana.

Neyse... Galiba yaşlandık, tembelleştik her halde. Eski günlerdeki gibi dizileri takip de edemiyorum. Tv programı arasında çok da güzel yapımlar var. Takip edenleriniz vardır. Son yıllarda dijital kanallarda Netflix, Puhu Tv,BluTv, Amazon Prieme, Exxen gibi kanallar çıktı. Şimdilerde de, Disney Plus çıktı. Bunların güzelliği Tv.de olduğu gibi ekran başına bağlı kalmıyouz. Biz istedigimiz boş zamlarda seyrediyoruz. Ama bir bedeli var ücretli. Ben kendi adıma çok güzel film, dizi ve belgeseller seyrediyorum, çok da memnunum.

Nereden nereye geldik, konuyu saptırmayayım. Asıl mesele Milliyet Blog'dan neden uzak kalıyoruz. Düşünmeli, düşünmeliyiz!

Peki Milliyet Blog biz blogerleri özendirmek için ne yapmalı?  Bizler ne yapmalıyız.

Sağlıklı Günler

Abdurrahman Balcılar

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..