Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '09

 
Kategori
Mizah
 

Müfettiş olmasın sakın!

Müfettiş olmasın sakın!
 

Aramızda kimi Kamu kurumlarının iştahları kabartan sosyal tesislerinden yararlananlar olmuştur mutlaka!
Yada, "ellere varda bize yok mu" kıskançlığıyla iç çekenlerimiz!
Hani o kapısında güvenlik görevlilerinin bulunduğu şaşaalı mekanlardan bahsediyorum.
Bu engeli aşmak için ya üyelik kartı, yada “sen benim kim olduğumu biliyor musun” sorgusu gerekir?
Karşınızdakiler, kimliğinizi sormak cesaretini bile bulamazlar kendilerinde.
Cevap değişmez!
Uzaktan yüzünüzü seçemedim.
Tanımaz olurmuyum hiç!
Kusura bakmayın efendim.

İllede tanımak zorundadırlar bu durumda!

Çünkü bu cümle ince bir tehdit çağrıştırır!

O kişi olmanızın şart olmadığı gibi o görev alanında çalışmanızda gerekmez.

Kimileri gerçek konumları gereği kimileride komplekslerinden kullanırlar bu sihirli cümleyi.

Neredeyse gündelik yaşantımızın bir parçası olan bu cümle, hemen her hangi bir alanda ve konu da karşımıza çıkar .

Bazende sıkıştığımızda can simidi görevi görür.

Çok faydasını görürler bu forslu cümleyi kullananlar.

Bir çok kapıyı açarlar ardına kadar.

Açmazlarsa “acaba” sorusu gelir çünkü akıllara!

"Müfettiş olmasın sakın?"

"Yoksa yeni gelen müdür olabilirmi?"

"Geçen bir Milletvekili'de böyle bağırdıydı!"

"Baltayı taş’a vurmak var işin ucunda!"

Amaaan, sürseler kim kurtarır beni, tanımazlar bile valla!

Geçen sene bulaşıkhaneye aldılar ya, vardiyadaki oğlanı.

Ne güzel gündüz ek iş yapıyordu yazık oldu!

Dur içeriye telefon edeyimde iyi davransınlar.

Belki onlarda kimlik sorar morar!

Onlar olsa beni uyarmazlar amma, neyse!

Aloooo, iki kişi girdiydi geldiler mi?

Biri uzun dalan, biriside kelli felli!

Olum dikkat et lan.

En kralından bir ziyafet karşılığıdır bu yapılanlar!

Hemde en ucuzundan!

Hemde, yine bekleriz efendim uğurlamasıyla!!!!!!!!

İşte böyle yürür yurdum düzeni!

Garip ama, birazcık gerçek!

"Korku sadece"

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..