Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '12

 
Kategori
Siyaset
 

Muhteşem Perinçek

Muhteşem Perinçek
 

Bazen kızsak ta doğruları kabul etmemiz gerekir.


Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluş felsefesinin temelleri "KEMALİZM_ATATÜRKÇÜ" Düşünce sistemine dayanmaktadır. Köy Enstitülerinin kapatılması ile karşı devrim hareketleri yavaş yavaş yeniden hortlamaya, 12 Eylül darbesi ile Atatürk Devrimlerinin içi oyulmaya başlamıştır. Bugüne gelene dek ne yazık ki hiçbir iktidar döneminde devrimlere sahip çıkılmamıştır. AKP geleli 10 yıldır işler öylesine ileri gitmiştir ki Bağımsız Ulus Devleti olmamız, "Misak-ı Milli" ile çizilmiş bölünmez bütünlüğümüz tehlikeye girmiş, hukukun üstünlüğü denen kavram yok edilmiştir.

Ulus Devleti ve Atatürkçülüğü savunanlar, bilhassa Türk Silahlı Kuvvetlerinin Atatürkçü subayları, emperyalizme karşı koyan aydınlar zindanlara tıkılmışlar, halka bir korku imparatorluğu yaşatılmak istenmiştir.

Bugün lafı dolandırmadan içimden geçenleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

İyi ki TGB Gençliği, iyi ki ULUSAL KANAL, Aydınlık Gazetesi, Sözcü Gazetesi ve birkaç ulusalcı gazete ve ulusal kanal daha var diyorum.

Bunların içerisinde en cesur haberleri verebilen sadece Ulusal Kanaldır bence.

MAOCUYMUŞ!

Sn. Kılıçdaroğlu’nun Aydınlık Gazetesi baş yazarı ve İŞÇİ PARTİSİ Genel Başkanı Doğu Perinçek için basına intikal eden ama kendisinin söylemediğini söylediği sözlere inanmak istememiştim zaten.

“Terör örgütü lideri Öcalan ile yaptığı görüşmeyi de hatırlatarak “Başımıza şimdi Atatürkçü kesildiler millet bunları yemez. "Sahibi eski Maocu olan gazeteye CHP’yi dizayn ettirmeyiz"  “Yazılmıştı, ben de bunları okuyunca ne yalan söyleyeyim baştan çok üzülmüştüm. 

Ha, bu arada Aydınlık’ın attığı manşette hiç hoş değildi.(Seyit Rıza İttifakı)Bu haberi daha yumuşak duyurabilirdi zira ATATÜRK te birleşelim diye yola çıkıldı.

Sayın Kılıçdaroğlu “Gençlikle Buluşuyoruz” başlığı ile Atatürk karşıtı sol gençlerle buluşabilir, bunu bıraksaydılar örgüt değerlendirseydi.

Ayrıca CHP yi kimse dizayn edemez. Gerçek CHP liler mücadelecidir ve CHP yi kimseye ama kimseye yedirmezler!

CHP'ye Atatürkçülük üzerinden asıl zarar veren CHP içindeki CHP ile geçmişi olmayan, 6 oku benimsemeyen kişilerdir.

Mesela Hüseyin Aygün EMEP ‘lidir, Faik Tunay ANAP’lıdır. Binnaz Toprak, Erdoğan Toprak, Faik Tunay, Sezgin Tanrıkulu, Bülent Kuşoğlu vb.

Cumhuriyet ve Atatürk Devrimlerinin düşmanı ve İngilizlerle, Fransızlarla işbirlikçiliği yapmış Seyit Rıza’ya itibarının geri verilmesini istemek Atatürk Devrimlerini suçlu çıkartmak ve ihanet değil midir?

Hem Atatürk’ü beğenmeyeceksin hem de onun partisinde milletvekilliği yapacaksın.

Mesela “Ulusalcılar bu partiden gitmedikçe hedefimize (!) varamayız.” Diyen Tanrıkulu.

4+4+4’ e ve ana dilde savunmaya destek verip AKP ‘nin tasarısının anayasaya aykırı olmadığını savunan Binnaz hanım gibi vekillerin CHP ye verdiği zararı AYDINLIK Gazetesi veremez.

Ayrıca yandaş basına malzeme olmak çok kötü bir şey. Doğu Perinçek’in eskiden Maocu bilmem neci olduğu beni ilgilendirmiyor açıkçası.

Bugün CHP nin yapması gereken çoğu şeyleri demir parmaklıklar ardında esir bir adam örgütüne yaptırabiliyorsa, Atatürk ve cumhuriyete CHP den fazla sahip çıkıyorsa ( Bu arada Atatürkçü çalışan milletvekillerimi tenzih ediyorum.) ben kendisine bir CHP li olarak ancak teşekkür ederim.

Perinçek Seyit Rıza’ya itibar istemeyip te MAO culukla suçlanıyorsa o da ayrı bir konu. Zira benim bildiğim Maoculuğun temel ilkesi mücadelede kitlelerin gücüne olan inanç, Anti emperyalist ve halkçı kişilikleri ortak özellikleridir. Maocuların asgari programlarında ise, bağımsızlığın sağlanması ve feodalizmin tasfiyesi vardır. MAO iyi veya kötü şeyler yapmıştır diyelim. Bugün Türkiye’de ders kitaplarından Atatürk devrimleri kaldırılıyorken Mao’nun ülkesinde Atatürk ders kitapları okutulmaktadır.

Her neyse benim konumumu aşar bu konuları uzmanlarına bırakıyorum.

Doğu Perinçek’e DÖNEK diyenler TBMM ‘lisindeki dönekleri görmüyorlar sanırım. Sağcı vekil bakıyorsunuz sola geçmiş. Kaç tane örnek verebilirim. Haaa, en hası da hiç unutmam, SHP zamanında koyu bir Atatürkçü olan bizlere ders veren Kültür Bakanımız Sn. Ertuğrul Günay’dır.

Türkiye’nin bölünmesine, padişahlığın veya daha fazla yetkilerin başbakana verilmesi için görev başındadır.

Sonra ne var ki bebek ve binlerce kişinin katili olan hain adamla bugün devlet katında görüşülüyorsa, hatta kaldığı yerde kral muamelesi yapılıyorsa bir de üstüne üstlük motor gezilerine çıkabiliyorsa bilmem kaç yıl önce Perinçek gazeteci olarak görüşmüşse ne olur sanki?

Neyse ben elbette Sn. Perinçek’in avukatı değilim ama beni dünü değil memleketimiz şu halde iken yaptıkları, yaptırdıkları ilgilendiriyor.

AKP Anayasası

Etnik kimlik konularını kışkırtarak, Kürt milliyetçiliğini azdırıp bölücülük haline dönüştüren ABD ile iş birliği yapan bir iktidar tarafından yönetiliyoruz.

Suriye ile durumumuz belli. Her an her şey olabilecek tehlikeli günler yaşamaktayız. Suriye’yi parçalamak için elimizden geleni yaptığımız yetmiyormuş gibi şimdide güya korunmak için Suriye sınırımıza NATO dan Patriot bataryaları ve arkasından AWACS olarak bilinen erken uyarı uçakları ülkemize gelecekmiş. Bu konunun uzmanı olan Em.Amiral  Türker Ertürk Aydınlıktaki köşesinde (27.Kasım.2012 )Yurt sever değil hain başlıklı yazısında  tüm tehlikeyi detayları ile (Türk Milletinin nasıl kandırıldığını) anlatmış ve tetik bizde olacak gibi komedi anlatılara karşın bu değerlendirmeyi yapan çıksın karşıma diye çağrı yapmış.

Hodri meydan, haydi bakalım, kim cesaret edecek?

Topraklarımız 4. Maddeye göre NATO topraklarıdır diyen başbakanı esefle kınıyorum. Bu topraklar bizimdir ve bizim kalacaktır diyorum.

Üstat Emin Çölaşan demokrasi, fikir ve ifade özgürlüğü, Meclis muhalefet gibi kavramlar sadece göstermelik olarak var. Çarklar sadece Tayyip’in işine geldiği gibi döndürülüyor diyor. Çok haklıdır üstadım.

Ben de yıllardır yazmaya çalışıyorum Türkiye’de cumhuriyet sadece kağıt üzerinde kalmıştır. Her şey başbakanın iki dudağı arasındadır. Yargı odur,  Allahtan sonra gelen yegâne güçtür.

Nereye kadar bilemem! Bildiğim tek şey var ki yaza yaza sizleri de usandırdım kendim de usanmak üzereyim. Şimdi kavga zamanı değil, Atatürk’te birleşip vatanı bu karanlıklardan kurtarma zamanıdır.

Yoksa vay başımıza geleceklere. Son pişmanlık fayda etmeyecektir. Birlikte güçlü olalım ve gücümüzü kullanalım.

Sevgiyle kalın sevgili okurlarım.

30.Kasım.2012

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..