Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Mutlu aile olmanın sırları ve ipuçları

Mutluluk denilince eminim ki herkesin aklına farklı şeyler geliyordur... Kimisine göre mutluluk bir tabak kekikli sızma zeytinyağı yanında taze ekmek, kimisine göre sıkı bir maaş bordrosu, kimisine göre sağlam bir kariyer ve çekici bir sevgili... Bu listeyi devam ettirip sonsuza götürebiliriz. Ama aslında beynimizin bir köşesini her zaman bir şeyler kemirir ve hep kendimizi buruk hissederiz. Bence biraz düşündüğümüz zaman aslında kalbimizin en derinliklerinde gizli kalmış ve bizi gerçekten mutlu eden gerçek kaynaklara ulaşabiliriz. Biz mutlu anlarımızı onlarla destekleyemediğimiz için hep bir yarımlık ve burukluk hissederiz.

Ben size kalbimin köşesinden çıkardığım minicik bir mutluluk destekleyicisini anlatayım.

5 yıl öncesiydi. Kuşadasına haftasonu için tatile gidiyorduk. Şelçuk'u geçtikten sonra deniz için can atarken bir an yolun kenarında bir siyahlık gözüme çarptı ve geçtim. Epey sonra eşime doğru döndüğümde "kaplumbağa yavrusuydu"dedi. Beni ne kadar tanımış olmalı ki, neyi soracağımı anlamış ve onun da aklında kalmıştı."ters dönmüştü" dedi. Bu arada milli parkı falan geçmistik (yaklaşık 10-12 km.) seyir tepelerinin ordan geri döndük ve aynı yolu tekrar geri gittim.siyahlığın yanına vardığımızda orada bir araç daha duruyordu. Heybetli ve lüks bir jeepti. araçtan inip yanlarına gittiğimizde selamlaştık. İkimizinde ilgi alanı aynı kablumbağa yavrusuydu.

- Dayanamayıp 10 kmlik yoldan geri döndüm, eğer gelmeseydim gece rahat uyuyamazdım dedim
- Bende selçuk kavşaktan geri döndüm dedi diğer kişi ve yavruyu düzleyip tarlanın kenarına bıraktı.

Sonra bana dönerek bir yavru için bile bu kadar hassas isek ve ortak yönümüz varsa belkide daha fazla ortak yönümüz vardır dedi. ve tanıştık.

5 yıldır devam eden ve ölene kadar devam edecek olan bir et - tırnak arkadaşlığı.

İşte gerçek mutluluk bu arkadaşlar. Hiç bir zaman içimizdeki iyilik meleklerini hapsedip kısıtlamamalıyız. Hiç ummadığımız minicik iyiliklerin karşılığı emin olalım hayal ettiğimizden çok fazla olmaktadır.

Eğer insanlara faydalı olabileceğine inandığınız size göre minik ama karşınızdakine göre muhteşem sayılan mutluluklarınız varsa paylaşalım.
Saygılar

 
Toplam blog
: 7
: 1059
Kayıt tarihi
: 18.05.07
 
 

1984 yılında astsubay olarak vatan saflarına katıldım. (bazılarının söylediği gibi assubay değil) Kı..