Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Ne kadar hayalcisiniz?

Ne kadar hayalcisiniz?
 

1-Ne kadar hayalcisiniz?(0=hiç, 1=biraz, 2=çok, 3=tamamiyle)
2-24 saatlik dilimde kaç defa hayal kurarsınız ya da var olan hayalleriniz aklınıza gelir?(0=hiç, 3=tamamiyle)
3-Hayallerinizi olabilecekler-olamıyacaklar (gerçekçi olanlar- gerçekdışı olanlar) olarak ikiye ayırdınız mI?(Evet, Hayır)
4-Hayatınızda hayal kurarak yaptığınız ne kadar şey var? (0=%0, 1=%35, 2=%75, 3=%100)


Bu soruları çoğaltabilirim. Esasında merak ettiğim bir konudur bu. Yani bu konuda bir anket çalışması yapılmış mıdır bilmiyorum ama güzel bir tez konusu olabilir:)

İnsanlar neden hayal kurarlar diye bir soru yok farkettiyseniz. İnsanlar neden yemek yer gibi bir soru da yok!

Hemen herkesin hayal kurduğunu düşünüyorum. Ama bu aralar hayallerin yaşamımıza etkilerini merak ediyorum.
Böyle bir tedavi yöntemi olduğunu da duyduğumdan mıdır bilmiyorum, kendi hayallerimi de gözden geçiriyorum bu ara. Önceden farkında olmadan kurduğum hayallerimi şimdi belli bir farkındalıkla kuruyorum belki de. Ama sanki daha zor oluyor, ya da çok düşünüyorum, süzüyorum.

Sizden önce ben cevaplayım soruları: 1) 2, 2) 2, 3)hayır(sanırım çoğu gerçekçi), 4)2

Cevaplarınızı sabırsızlıkla, merakla bekliyorum. (Cevaplayacağınızı düşünüyorum, hayal ediyorum:))

Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..