Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '09

 
Kategori
İnternet
 

Neden blog yazarlığı?

Neden blog yazarlığı?
 

Geçenlerde uzun süredir karşılaşmadığım bir dostumla biraz sohbet etme fırsatını buldum.

Günlerin nasıl geçiyor diye sorduğunda, çoğunlukla yazarak dedim.

Bu defa hangi konularda ve nerede yazıyorsun diye sordu.

Bir büyük gazetenin internet sitesinde yazıyorum dedim.

Hayret, okulsuz diplomasız edinilen bu sürpriz kimliğimi sorgulama ihtiyacı hissetmemişti, sevindim!

Ancak arkadaşlığımız süresince oluşan bir birimizin kültürel lisanından anladığımızdan emindim.

Peki nasıl okuyabilirim seni dedi.

Şeyyy dedim! Google’a adımı soyadımı yaz, çıkan sayfaları ileri geri tara mutlaka yazılarıma rastlarsın!

Tamam dedi, eve adım atar atmaz ilk işim yazılarını okumak olacak, hatta daha şimdiden sabırsızlanıyorum bile.

Aramızdaki sohbet bitmiş ayrılmak vakti gelmişti.

Ancak ben arkadaşıma verdiğim adres bilgilerimi düşünme gereği duydum.

Adres tarifimde bir ince nokta vardı…

Neden asıl eğitimini aldığım mesleki görev alanlarım değil de, “Blog yazarı kimliğim?”

Hem de çok kısa bir sürede kavuşma şansını elde ettiğim !

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..