Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Nefret ediyorum

Nefret ediyorum izahat etmekten.

Nefret ediyorum söven kadınlardan.

Nefret ediyorum sarhoş kadınlardan da – zavallı görünüyorlar.

Nefret ediyorum yalnızlıktan.

Nefret ediyorum dar mekanlardan.

Nefret ediyorum mektup alamamaktan- yıllar oldu almayalı.

Nefret ediyorum müziksiz hayattan.

Nefret ediyorum çok sıcaktan.

Nefret ediyorum sürekli sızlanan insanlardan.

Nefret ediyorum: “ Çalış senin de olur” sözünden.

Nefret ediyorum yalandan.

Nefret ediyorum çok uyumaktan.

Nefret ediyorum makyajsız evden çıkmaktan

Nefret ediyorum, çikolata hariç, tatlı yiyeceklerden

Nefret ediyorum tuz kullanmaktan.

Nefret ediyorum altın olmayan, sahte takılardan.

Nefret ediyorum dağınık odalardan.

Nefret ediyorum, öğüt, nasihat ve tavsiye etmekten. Sadece annemin ve babamın nasihatlerine önem veriyorum.

Nefret ediyorum sigaralardan.

Nefret ediyorum kesilmemiş tırnaklardan ve temizlenmemiş dişlerden

Nefret ediyorum kadın yüzünde tüyler görmekten.

Nefret ediyorum çiçek hediye etmekten, çünkü çabuk soluyorlar.

Nefret ediyorum saatin kaç olduğunu bilmemekten

Nefret ediyorum özür dilemekten ve benden özür dilemesinden.

Nefret ediyorum kinden.

Nefret ediyordum keçi inatçılığımdan, ne yazık ki bende ondan her şeyden daha çok var.

Nefret ediyorum piercing ve dövmelerden.

Nefret ediyorum susuzluktan.

Nefret ediyorum asık yüzlü insanlardan.

Nefret ediyorum riyadan.


Sayfa başlığımda da yazmış olduğum gibi “ Kendim için yazıyorum” bu sözleri neden bilmiyorum ama sürekli hatırlatma ihtiyacı duyuyorum. Ben gerçekten bunları sadece kendim için söylüyorum. Doğrudur, düşündüklerimi paylaşmayı da seviyorum.Ancak, yazarak kendimle bir tür sohbet ediyorum ve bu şekilde gerginliğimi atıyorum…Gergin olmaktan da nefret ediyorum çünku…

 
Toplam blog
: 144
: 1854
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

Doğduğum ve büyüdüğüm şehir Kırcali, Bulgaristan. Yıl 1964. Makina Mühendisiyim. Evli ve iki çocu..