Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '08

 
Kategori
Tarih
 

O canlı bir tarih

O canlı bir tarih
 

onu koruyalım ve iyi değerlendirelim


Sayın Tekbaşına'nın mesajını alır almaz bu karara geldim ki, gerçekten de birlik olup tüm yazarlar, yapımcılar ve blog yazarları onu canlı tarih olarak değerlendirmeli ve gelecek kuşaklara ışıklı bir Türk tarihi bırakma yolunda hızlı iş yapmalıyız. Gerçekten bunun için acele etmeğe deyer, çünki, Gazi Sekip dede kalın kalın kitaplara eş değer bir tarihtir. Yakup amca Hakk'ın rahmetine kavuşunca çok üzülmüştük, aslında belki geç kaldık. Onun bize söyleyeceyi çok öyküler vardı mutlaka. Bilmiyorum belki de fırsat diye yanından ayrılmayan, dilinden anlatılan anıları bir bir, kelime kelime kalemle defterlere döken birileri olmuştur belki, ama şimdi yine füzel bir fırsat var elimizde vakit iken yararlanalım, arkadaşlar.
Sonra geç olabilir, hayat kısa ve ömür dediğin su gibi akıp gidiyor.
Sekip Birgöl dedeni konuşturalım, ihtiyaçalrını sorup göz bebeğimiz gibi koruyalım. Bir Türk vatandaşı olarak.
Zira, O bizim canlı tarihimizdir.

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..