Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

O güzel gözlü kız!

O güzel gözlü kız!
 

"Elektrik aldım!" diye bir laf var ya, bendeniz ondan bir kere aldım! O kadar toprağa bastım, elektrik hala üstümde; bir türlü atamıyorum! Vicdan azabı, yiyor beni...Neden onu terkettim?

Neden onu terkettim, biliyor musunuz? Gayet basit; ben evlenmeye hazır değildim. Ama o benimle evlenmeyi çok istiyordu. O güzel gözlü kız, beni çok seviyordu. Ben de onu çok sevdiğimi, geç anladım. Unutamıyorum!.. Bir daha hiç görmedim... Bir ara duydum, evlenmiş ayrılmış. Şimdi 50 yaşında. Acaba, hayat onu da benim kadar yıpratmış mıdır? Bendeki hayali gibi güzel mi? Meğer ben, o güzel gözlü kıza aşıkmışım da, haberim yokmuş! Vay aptal vay!... Bedduasını mı yedim nedir; iki yakam bir araya gelmez!


Eskiden, vitrin dekoratörlüğü yapıyordum. Şişli'de yeni açılacak bir mağaza, beni vitrin tanzimine çağırmıştı. Gittim... Kızlar, yere oturmuş kazaklara etiket takıyordu.Kapıdan girdiğimde, ceylan gözlü kızın gözleriyle gözlerim çakıştı.Aman allahım! Berbat oldum. Onun da öyle olduğunu hissettim. İşte, "elektrik almak" budur. Bizimki, kaçak elektrik değildi! Gerçekti...Çarpan cinsinden!

Acaba, o güzel gözlü kız; nereye gitti?

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..