Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Ölüm

Ölüm
 

Ey yalan dünya!

Daha dün kucaktaydım.

Bu gün,

Ne oldu da bana,

Düştü kollarım yanıma.


Daha; ne sen, beni.

Ne de ben; seni, anladım.


Ne zaman geldi, geçti!

Ana kucağı, oyun çağı.

Okul çağı, asker ocağı.

Anlamdan yaşlandım.


Neler yedim, neler içtim.

Ne zaman büyüdüm de,

Nerelerde koştum, oynadım.


Ne zaman?

Sevdim, sevildim.

Ne zaman?

Yaşadım, aşk.


Ne zaman?

Baba oldum da.

Saçlarıma düştü ak.


Ne zaman?

Onca gün doğdu,

Akşamlar oldu da.

Bugün, yıllar geride,

Ben sevdiklerimden ayrı kaldım.


Hani nerde kaldı!
Umutlarım.

Yaşanmamış o koca, koca yıllarım.

Hani nerde kaldı!

Bugün, geride kalanlara,

El sallayacak kollarım.


Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..