Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Öylesine

Öylesine
 

Bu kızın içinde bir kediyim ben.
Dokuz canlı.
Atlıyorum aşağı. Çakılıyorum yere.
Darmadağın oluyorum.
Sonra birden topluyorum kendimi. Parçalarımı yapıştırıyorum yeniden.
Garip bir ses çıkıyor içimden.
Yapıştırma diye heralde.

Bu kızın içinde minik bir kuşum ben.
Bırakıyorlar beni, uçmayı öğreneyim diye.
Durun diyorum. Daha çok erken, bırakmayın
Dinlemiyorlar.
Çok küçüğüm ama ben, nasıl başarırım.
Can havliyle çırpıyorum kanatlarımı
Garip bir ses çıkıyor içimden.
Çarpıyorum diye heralde.

Bu kızın içinde bir çığlığım ben
Kapamış kalbini, çıkmıyor sesim.
Taşların arasından süzülmeye çalışıyorum
Boğazında düğümlenmiş, yırtık yırtık geceleri
Buluyorum bir gedik bağırıyorum
Garip bir ses çıkıyor içimden.
Yırtılıyor diye heralde.

Bu kızın içindeki korkuyum ben
Saklanmış bedeninde sallıyorum
Etrafına bakıyor, yardım istiyor, görmüyorlar
Sarsıyorum beynini, yolculuğa çıkarıyorum
Karanlıkta birden çıkıyorum gözlerine
Garip bir ses çıkıyor içimden.
Benden mi ondan mı anlamıyorum.

Bu kızın içinde ölümüm ben.
Kara bir bulut olup, sarıyorum göğsünü
Kerpetenle sıkıyorum kalbini, yetmiyor
Tutup çekiyorum, gözünü kırpmıyor
Sinirleniyorum. Ruhunu nefesime çekiyorum.
Garip bir ses çıkıyor içimden.
Ruhunu almışlar anlıyorum.

 
Toplam blog
: 44
: 2108
Kayıt tarihi
: 15.09.08
 
 

Burdayım ya, gerisi teferruat ..