Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yüreğine düşersem

Yüreğine düşersem
 

Bir gün olurda yüreğine düşersem,

Sokağımın köşesinden geçerken, başını kaldırmasanda, göz ucuyla pencereme şöyle bir değersen,
artık orda olmayan beni, film şeridi gibi, iyi kötü, aşkla, nefretle, şeridinin, bir parçasının kenarına koyarsan,

Denize her baktığında, dev dalgalar, kayalıklara her vurduğunda, kayanın üstündeki yosunun kıpırdadığını farkedersen,
yeşil kokuyu, ciğerinin milimlik köşesine çekebilirsen, hala sevmiyorum, yosun kokusunu diyemezsen,

Karda yürürken, soğuk, beyaz, bembeyaz mutlu,
İşte bu...hayat bu... dediğinde, küçücük, çok küçük bir parçanın, kahverengisini gördüğünde, sarısını gördüğünde
Karlar eriyecek, yaz gelecek, sıcak, yakacak, kavuracak sevmiyorum, diye düşünürken, birdenbire için acırsa, hatırlarsan benim yanmayı sevdiğimi,

En sevdiğin anda, en seviştiğin anda, en kahrolduğun, yıkıldığın anda, aklıma nerden düştü şimdi dediğinde,
en ihtiyacın olduğunu anlayıp, gözlerini aşağı devirip, keşke dediğinde

Nefes almak gibi, sarılmak, koklamak gibi, özlemlerle yanmak tutuşmak, ateş olmak gibi, kendine ihanet ettiğinde her gün, biraz daha artıp, biraz daha, biraz daha istediğinde

Artık denizi seviyorum

Sıcağı seviyorum

yosunun pis kokusunu seviyorum, dediğinde

Ben orada olmayacağım artık...


 
Toplam blog
: 44
: 2108
Kayıt tarihi
: 15.09.08
 
 

Burdayım ya, gerisi teferruat ..