Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Özledim seni...

Özledim seni...
 

Radyonun sesini biraz daha açayım mı, istermisin?
Evet evet o şarkı, şimdi hatırladım.
İkimizin şarkısıydı, sen de hatırladın mı?
Şimdilerde pek duyulmuyor.
Ne oldu da, neden değişti herşey sanki?
Bir zamanlar istek yapardın polis radyosundan.
Liste de adın okunduğunda zıplardın sevinçten!
Ve boynuma sarılırdın, ikimizin şarkısı başlıyor suuuus diye!
Pür dikkat dinlerdin, yatarken dizlerimde!

Eski şarkılar mazi de kaldı artık, ortalık hoppa şarkılarla doldu.

Belki bizlerde eskidik, taş kalpli olduk sayelerinde!

Sahi o zamanlar dinlediklerimiz taş plaklar mıydı?

Yok canııım abartma, biz o kadar da yaşlandık mı?


Ne de çabuk geçiyor zaman!

Kanı kaynayan çocuklar gibi şendik bir zamanlar!

Deli doluyduk, hiç kural tanımazdık.

İşe giderken, daha yolun yarısındayken arzulardım seni.

Yahu ne kadar da yaramazdık!

Hanidir, özledim pamuk ellerini tutmayı.

Gözlerindeki mavi yolculuğa çıkarken, unuturdum seni unutmayı.

Keşke, tıpkı o günlerdeki gibi sana yeniden aşık olsam.

Merak etme, o günlerdeki kadar hızlı değilim, kalbini yoracak şeyler yapamam.

Ama benim kalbim dayanır senin tattıracağın heyecanlara korkma!

Fotoğrafın sararmasına rağmen son gittiğin günkü kadar hala güzelsin!

İlk tanıştığımız gündeki gibi berrak ve temizsin.

Aah çiçeğim, sen hala sensin de neden bende benden eser yok.

Çerçevenden çıkıpta gelir misin?


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..