Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Pencerelerin yerleri...

Pencerelerin yerleri...
 

Uzun zamandır blog sayfalarının düzeninde beni rahatsız eden bir durum var; ' Twitter, Facebook ve Tavsiyeler ' başlıklı pencereler...

Takipçisi olduğumuz yazarların blogları dışında bir blog okumak istersek kriterimiz ne olur sizce? Bence; kategorisi, başlığı ve görselidir kriter. ' Kımıl zararlısı için ne yapmalı? ' diye bir başlık görsem o yazıyı okumam dürüst olmam gerekirse. Ama aynı başlığı ' Mizah kategorisi ' kapsamında yayıma almışsa blog yazarı, mutlaka okurum.

Bu basit örnekten sonra şunu yazmak istiyorum; Elinize iki ayrı kâğıt verseler, her ikisinde de aynı metin yazılı olsa, ama bu metinlerden birinde sadece çok hoş bir görsel, diğerinde de aynı görselin yanısıra 3 ayrı pencerede reklamlar vs olsa, hangisini okumaktan yana kullanırdınız oyunuzu? Ben, bir an bile düşünmeden yalın olan metini seçerdim. MB'deki blog sayfaları ne yazık ki oy vermeyeceğim gruba dahiller. Ben ki ' Yazarın diğer bloglarından ' penceresini bile okuduğum bloğun bütünlüğünü bozuyor diye sevmiyorum, şu anki durumuna hiç katlanamıyorum inanın. ' Arşivim ' bölümünün altında da bu tür pencereler için yer var oysa.

Şimdi belki de ' İki ay susup, sonunda bunu mu yazdın? ' diyenler olacaktır içinizde. Kendilerince haklı da olabilirler. Ama içtenliğime inanın, geçenlerde Muharrem Soyek arkadaşımızın ' Mezar taşımın sesi ' başlıklı şiirini okuduğum gün iyice arttı bu rahatsızlığım. Zaten minicik ekranlı bir netbook kullanıyorum. Şiiri çok beğendim, yorum yazayım dedim, sayfayı kaydır kaydır bitmiyor sağ yandaki pencereler yüzünden. Şiir 5 dize, diğer pencerelerdeki yazılar, başlıklar neredeyse 15 dize:)

Benim de ne çaresiz dertlerim var, değil mi?:) Şaka bir yana; Twitter, Facebook ve Tavsiyeler beni hiç mi hiç ilgilendirmediği için söyleniyorum işte kendi kendime. İlgilenenler için bu pencereleri evin, pardon bloğun giriş katına açsalar olmaz mı?:) Böylelikle benim gibiler de ovayı sınırsız bir bakış açısıyla görebilmiş olur.

Not; Ova aynı zamanda Yazı demektir.

Soyek dostun şiirini okumak isterseniz yorum bölümüne yazacağım linke tıklayın...

 
Toplam blog
: 261
: 2212
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

1954 Antalya doğumlu ve Antalyalı'yım. Ülkemin ve özellikle bu şehrin sevdalısıyım. Sanatın pek çok ..