Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '09

 
Kategori
Anılar
 

Pilotların gözüne ışığı tutunca

Pilotların gözüne ışığı tutunca
 

Bahçede tüm gün toprakla uğraşıp çalıştıktan sonra akşam yemeğini yiyip, verendada sallanan sandalyede yıldızları seyrederek doğayı dinlemek en keyifli kısmıydı. Müge küçüktü o zamanlar. Elektrikleri söndürürdüm yıldızları daha iyi görebilmek için. Müge kucağımda battaniyenin altında o güzelliği anlatmak için kelimeler bulamıyorum. Bir gün Müge ile elimizde fenerle karanlıkta geyik ve domuzların gözlerine ışık tutuyoruz. Birden gökyüzünde ilerleyen uçağın ışığını gördüm. Muziplip geldi aklıma... Kuvvetli bir fenerdi ve feneri uçağa tuttum. Müge ne yaptığımı sorduğunda Pilotların gözüne ışık tuttuğumu söyledim. Arkasından uçak düşerse jandarma burayı tespit edebilir, bizim yaptığımızı kimseye söylemeyelim diye hikayeme devam ettim. Müge gözlerini kocaman açıp panikle içeri babasının yanına koştu. ''Babaaaaaaaa annem çıldırmış, Pilotların gözüne ışık tutup, uçak düşürüyorrrrrr'' diye bağırmaya başladı. Mügeye bunun şaka olduğunu anlatmak iki saatimi aldı ve saatlerce güldük. Bugün bile espiri konusu aramızda. Müge pilotların gözüne ışık tutalım mı dediğimde çok güleriz inci çiçeğimle...

 
Toplam blog
: 47
: 705
Kayıt tarihi
: 18.05.09
 
 

1968 İskenderun doğumluyum. 1988 yılında Hatay Eğitim Yüksek okulu Sınıf Öğretmenliği, 2002 Anadolu ..