Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Romeo'nun cep telefonu olsaydı?...

Romeo'nun cep telefonu olsaydı?...
 

Konuşuyorduk telefonda güzel güzel, konu neydi önemli değil, zaten kimin umurundaydı ki keyif veriyordu onla konuşmak, sohbet etmek... Ancak nasıl geldik buraya neden başladık tartışmaya hiç anlamadım... "Tamam" diyordu bana, "şimdi kapatacağız telefonu ve bir hafta konuşmayacağız seninle, açmayacağım telefonu" Oysa ki ikimizde biliyorduk ki değil bir hafta bir gün konuşmasak büyük eksiklik hissediyorduk... Ağzımda söylemek istediğim ama söylemeyediğim şeylerin buruk tadı kapattım telefonu bu isteğinden vazgeçmişti...

Telefonu kapattığımda geldi aklıma, "nerden, nasıl?" geldi tam olarak hatırlamıyorum ama düşünmeden edemedim... Romeo ve Juliet'in cep telefonu olsaydı o filmlere oyunlara konu olan destansı aşkları yine bu kadar büyük olur muydu?... Sabahın ilk saatlerinden gecenin karanlığında uykuya yenilene kadar SMS ve çağrı ve konuşma bombardımanına tutsalardı birbirlerini, günümüzün sabun köpüğü aşkları gibi başlamasıyla bitmesi ne kadar SMS'e tekabül ederdi...

Ya Ferhat ile Şirin'e ne demeli? Onların da birer bilgisayarı ve ADSL'i olsaydı, her akşam MSN'de konuşabilselerdi "Ferhat gene deler miydi Şirin için dağları yoksa bilmem hangi siteden dowland ettiği romantik slayt yada resimlerle yazılarla şirinin kalbini çalmaya mı çalışırdı...?"

Büyük aşkları büyük yapan birlikte geçirilen zamanın azlığı mı, görüşememenin konuşamamanın eksikliğimi hiç anlatmaz bize bu hikayeler... Romeo ve Juliet evlenseydi ne olurdu?.. Ferhat ile Şirin evlenip çoluk çocuğa karıştıktan sonra da büyük aşkları devam ediyor olur muydu?..

Benim bu konuda ki düşüncem aşkları büyük yapan zorluk derecesi, ulaşmak ne kadar zorsa aşklar da o kadar büyük oluyor, hani derler ya mesefaler aşkı öldürüyor ben inanmıyorum buna... Aşklarda biraz da imkansızlıklar olmalı, imkansız aşk diye bir şey yoktur ama aşkta zorluklar aşkı büyütür bence tabi karakteriniz buna uygunsa... Kolaycı bir insansanız zaten hiç denemeyin böyle bir şeyi...

Sonuç olarak başa dönecek olursak eğer her şeye rağmen onunla konuşmak onunla paylaşmak hoşuma gidiyor çünkü onu seviyorum...

blogresim: www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 5
: 1264
Kayıt tarihi
: 03.12.06
 
 

Bir süre cafecilik deneyimim oldu... Bisikletle yurdun bir kısmını gezme fırsatı buldum, yaşamın içi..