Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '08

 
Kategori
Öykü
 

Rüya

Rüya
 

Erken kalktım bugün.
Öyle erken dediğime bakma, kimsenin henüz kalkmadığı bir tatil sabahı bu.
İçime sinmeyen bir rüyayla birlikte oldu kalkışım ve hemen ardından gelen 'rüyalar tersine çıkar' genellemesi.
Bir tesadüf, karşılaşıyoruz kalabalık bir davette,
Sen beni görmüyorsun, ya da görmezden geliyorsun.
Ben sen olduğunu anlamamış gibi dakikalarca kafamı çevirmiyorum.
Sen servis yapıyorsun gelen misafirlere.
Sinirli görüyorum seni, gerginsin biraz, etrafına bağırıyosun.
Sonra içeriye, eve giriyorum ben.
Uzaktan bir akraba bir diğerine senin davetiyenden bahsediyor,
O akraba da bana dönüp 'Hayırlı olsun' diyor,
'Anlamadım' diyorum, 'Sizin, ikinizin değil mi davetiye' diye soruyor.
Alıyor eline davetiyeyi, önce senin ismin, sonra ikimizinde tanımadığı bir ismi okuyor.
Devam ediyor.
3-4 gün sonrasının tarihini söylüyor.
Susuyorum, yutkunuyorum.
Uyandığımda nedense 'rüyalar tersine çıkar' genellemesi cazip geldi.
Her ne kadar sevmesem de genellemeleri.
Bir ara gözlerim dolacak gibi oldu.
Vazgeçtim.
Biliyorum. Biz bittik sevdiğim.
Geride kaldı o herşeyi, birtek kelimeye sığdırdığımız günler.
Biz geride kaldık.
Geç uyandım rüyadan.
Uyandığımda da sen yoktun.
 
...
© hoPeace
20.12.2008 11:21 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..