Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

S i t e m

S i t e m
 

hep hazan, hep hüzün
sen bunları verdin bana
kalbim, iki gözüm
iki gözüm derim sana
çünkü, ben her şeyi seninle görürüm
 
 
kor ateşlere atar beni yakarsın
rüzgârınla yâd ellere atarsın
bazen akla ziyan çârelere koşarsın
çözmek istesem çözemem
daha çok dolanır, arapsaçısın
ne yapacağım bilmem ki kalbim seninle 
 
 
dipsiz kuyulardaki ışık gibisin
ben kör olurum, sen eğlenirsin
bahara gelemiyorum bir türlü seninle
 
 
siyaha boyarsın hep gökyüzümü
hep sen söylersin, en son sözümü
şu garip ben’i hiç güldürdün mü 
hep hazan mı süreceksin yüzüme 
 
 
tırmanırsın her gördüğün dağa
bırakırsın kendini her bulduğun boşluğa
 
 
hırçın denizin bir türlü yüzemem
azgın dalgalarınla hiç başedemem
yetmedi mi sana bunca zamandır sitem 
büyümedin bir türlü/ hep çocuksun sen
 
 
6 Mart 2009
 
Hâdiye Kaptan 
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....