Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Sabah şiirin

Sabah şiirin
 

İlk gün ilk baharın

bu sabah yukarlardan yürüdüm
öylesi ılık bir rüzgar var dı ki
bana sen gibi geldi..

o kadar hoş sarıp sarmalıyordu ki beni
bana sen gibi geldi..

sona ben giderken;
yaylana yaylana gidiyordum
bana sen gibi geldim..

sona, sona yol kenarındaki bodur çam gibi, meşe gibi, palamut gibi,
yağmurun yıkadığı yeşillere sarılarak ilerledi, ellerim.
bana sen gibi geldi..

sona gülümsedim, gülümsedim,
ellerimi yüzüme burnuma götürdüm
bodur yeşillerden aldığım mis gibi koku
bana sen gibi geldi..

bi süre ellerimi ve kokunu cebimde sakladım.
sona bi da ha yaptım aynı şeyleri
bana yine sen gibi geldi.

sona düşledim seni..
daha güzel sen gibi geldi..

göğe döndüm, aydınlık mavi,
bana sen gibi geldi..

döndüm rüzgara dedim ki,
bahar kuvvetli geliyor.

bana sen gibi geldi...

21 mart "Nisan" başlıyor.. 2008

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..