Yollarda... / Şiir / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Yollarda...

Yollarda...
 

Gel bak hüzünüm konuk bugün gene...
Neşe ol, bana bak o hep baktığın gibi
Gün ışığım ol penceremden süzül
Yanıma döndüğümde sen ol gene uyanışlarımda
Ellerin yanaklarının altında...
Işık ol gene, açık denizlerden evime dönerken
Amalar uzakta kalsın
Neler
Niçinler
Nedenler

Haydi gel bak hüznün bugün konuk gene...
Sana olmadığım olamadığım
Dert yandığım.
Ya bu sesler, bu resimler…


Gecelerin düşman fısıltıları,
Karabasana vurdu mu?


Gel de ışık ol içimdeki karanlığa,
Yol kenarında açan gelinciklerin
Direncini unutturuyor zaman.


Unutturma bana gözlerindeki rengi
Tenindeki koku silinmeye başlamasın.

Haydi gel bak hüznümüz bugün konuk gene...
Ayrı ayrı zamanlarda yaşanıyor
Bize varmayan yollar
Biz olmaktan çıkmış çoktan.


Ben miydim giden?
Sen miydin?
Boş ver, ne önemi var yıka hüznü.
Kaldırıp at dünü.
Sar önündeki yola…
Deniz çıkar dar sokakların ardından.

5 mayıs 2007 İstanbul
EA

 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..