Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '10

 
Kategori
Haftasonu
 

Sağlık Dağında Gezinti

Sağlık Dağında Gezinti
 

internetten alıntıdır.


Nisan ayını çok seviyorum... Çünkü piknik sezonunun açıldığı bir aydır nisan... Her yanı kır çiçekleri sarmıştır... Alabildiğine yeşildir dağlar, alabildiğine çiçek açmıştır ağaçlar...

Ben de bu haftasonu, nihayet piknik sezonunu, Tire yolu üzerindeki Sağlık Dağında açtım. Aslında Sağlık Köyü olarak da geçiyor ama biz köyün içine girmedik.

Ailem, annem ve teyzelerimle birlikte harika bir haftasonu geçirdim. Poğaçaları yaptık, patates salatalarını yaptık, çayımızı demledik, çekirdeğimizi aldık ve ver elini piknik...

Doğa öyle yalın ve öyle güzeldi ki; seyretmeye doyamadım... Yeşilin her tonu vardı, otların her çeşidi vardı ve tabi tüm bunlara istinaden, böceklerin de her çeşidi uyanışa geçmişti...

Bir yandan çayımı yudumlarken, diğer yandan mucizevi doğayı seyrettim durdum. Öylesine huzur vericiydi ki; şehir gürültüsünden uzak, araba seslerinden , egzoz dumanlarından uzak, sadece yeşilin, güneşin ve çiçeklerin bulunduğu bir ortam...

Resmen kendimi doğanın huzurlu kollarına teslim ettim... İç huzurumun sesini dinledim... Maneviyatımı temizledim...

Hemen hemen hava kararıncaya kadar Sağlık Dağında pikniğimize devam ettik. Hava karardığında bile, dağların arkasında öyle mucizevi bir kızıllık oluştu ki; hiç gitmek istemedim.

Bu haftasonu pikniğimi sizlerle paylaşmak istedim. Lütfen, sizler de piknik sezonunu açın... Nisan ayının tadını çıkarın...

Benim artık evde durmaya hiç niyetim yok!

Bol piknikli, doğayla içiçe, yeşilimsi günler diliyorum sizlere...

Sevgiyle kalın,

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..