Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sakladığım ne varsa......

Sakladığım ne varsa......
 

Ağladım bu akşam çoooooook… İçtim de biraz…

Olası hayatlarıma, tam yaşayacakken kıyısından döndüğüm ya da hiç olası bile olmamış hayatlarıma, ardımda bıraktığım anılarıma ve belki de hiç yaşanmayacak zaman aralıklarıma ve geride kalan güzel anlarıma, ağladığım güldüğüm ne varsa.

Ağladım çoookk..

Bütün eski aşklarıma, yarım kalmış ya da hiç yaşanmamış ve de yalnız yaşadığım aşklarıma. Belki en çok en yalnız yaşadığıma. Taaaa en derinlerimde sıcaklığını hissederken elimi bomboş bırakanlara.

Bir zamanlar gözlerimde pırıltılara, dudağımın kenarında biranda beliriveren hiç sebepsiz ve şaşkın tebessümlere neden olanlara.

Ağladım…..

Bütün söylenemeyen sözlerime. Boşluklarını doldursun diye bıraktığım havada kalan cümlelerime. Satırların arasına gizlediğim görmezden gelinen bütün hissettiklerime ve bazen damla damla bazen güldür güldür ve bazen dimdik bazen de hafif boynu eğik kelimelerime.

Ağladım...

Hevesle beklediğim bir türlü gelmeyen anlarıma, içimde kalanlara, bazen durduramayıp akıttığım bazen de en gizli kuytulara sakladıklarıma.

Ağladım çoooook...

Anlamlar yüklediğim, değer verdiğim, önemsediğim, en yakınımda bildiklerime.

Ağladım.

Muallak tavırlara, beklenilmeyen aldanışlara, yalan lakırdılara, gölgeli sonuçlara.

Ağladım işte öyle, hiç beklemediğim bir anda.

Geldiler, birini duyan diğerleri de peşi sıra döküldüler.

Sadece gecenin karanlığı ve yıldızlar eşlik etti bana.

Şşşşttt kimseler duymasın bilmesin görmesin aramızda.

Ağladım...

Bir daha ki damlalara kadar içimden geçenleri sarıp sarmalayıp kaldırdım….

 
Toplam blog
: 78
: 874
Kayıt tarihi
: 03.10.08
 
 

Yaş olarak 35 dolaylarında, bir arkeoloğum. Çoğu zaman eksileri artılarından fazla da olsa mesleğ..