Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '10

 
Kategori
Voleybol
 

Şampiyon sarı melekler

Şampiyon sarı melekler
 

Evet SARI MELEKLER ŞAMPİYON bu sene bizi başarılardan başarılara koşturan sarı meleklerimiz yine bir başarıya imza attırdılar. Sevgili medyamız kıskançlıktan bundan hiç bahsetmese de gerçek gün gibi ortada… O sayın sevgili medya şimdi de başarıyla ilgili hiçbir yazı yazmasın çünkü onların öyle bir hakları yok sadece uzaktan seyretsinler kıskanarak, Ne demiştim; ALKIŞLAMAYIN DİZ ÇÖKÜN YETER.


Kızları bu kadar başarılı oldukları için alınlarından öpüyoruz. Aldığınız paralar son kuruşuna kadar helal olsun size.. Bize öyle bir güven verdiler ki onlara güvenmeden yapamıyoruz. Gecen hafta İstanbul’a Fenerbahçe stadına (mabede) maç izlemeye gittiğim zaman gözüm stattaki dev ekrana takıldı yanımda oğlum da vardı baba melekler 2-0 yeniliyor dedi. Bende ona oğlum merak etme onlar melekler alırlar dedim. Ve nitekim melekler gerçek gücünü ortaya koyup maçı 3-2 aldı. Bu son maçı ben çok rahat izledim. Hiçbir korkum yoktu.


Nitekim de öyle oldu kızlar oyuna fırtına gibi girip maçı da 3-0 gibi net bir skorla bu alemde tek olduklarını ve Türkiye de rakiplerinin olmadığını ilan ettiler. Onlardan seneye Avrupa şampiyonluğu bekliyoruz. Bunu başaracak güçteler. Rakip diye bahsedeceğim kimse olmadığı için burada sadece bizim kızları anlatıyorum. Zaten bizim yaptığımız hatalardan dolayı bir iki set alabildiler bizden. Yoksa onu da yapamayacaklar. Çünkü bunlar inanmak nedir arkadaşlık nedir taraftarlık nedir bilmezler. Onun için de başarıya uzaktan bakarlar.


Önce erkek voleybol takımı, sonra sarı melekler şimdi sıra basketbol da kızlara geldi. Hele onlar Galatasaray’ı yenip şampiyon olacakları için onların şampiyonluğu daha bir katmerli olacak. Sakın bu sözlerden erkeklerin ve sarı meleklerin şampiyonluğu küçümsediğimi zannetmeyin erkeklerin ve sarı meleklerin olduğu yerde ne Beşiktaş’ın ne de Galatasaray’ın adı bile okunmuyor. Onlar bize rakip olamıyorlar ne yazık ki..


Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyelerine buradan bir kere daha teşekkür ederim. Spora ve Fenerbahçe’ye yapmış olduğu katkılardan dolayı. Fenerbahçe düşmanlarına da kına kullanmalarını tavsiye ediyorum. Elinizden gelen her türlü çabayı yapıyorsunuz ama Fenerbahçe’nin başarılı olmasına engel olamayacaksınız. Bunu herhalde anlamışsınızdır. Hala anlamadıysanız burnunuzun biraz daha mı sürtmesi gerekiyor. Bu sizin sorununuz…

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..