Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '07

 
Kategori
Gönüllülük
 

Saygıdeğer Erdal İnönü içindir!

Saygıdeğer Erdal İnönü içindir!
 

Artık olmayacağını bilmek, hiç bir şey için ve hiç bir insan için olmayacağını düşünmek kötü.

Politik ve mesleki anlamdaki varlığından öteye, bir insan olarak yaşadığını bilmek, var olduğunu hissetmek benim için başka bir şeydi. Hiç bir zaman karşılaşma şansım olmadı sayın Erdal inönü
ile, fakat bu halkın yaşadığı her hali gördüğünü, duyduğunu bilmek ve benzeri zorlukları kendi yaşantısında kimselere demeden yaşamayı seçmesi; kendilerine duymuş olduğum saygının varlığı, beni bir çok konuda daha dirençli ve aklı esas alır düşünceleri seçmemi sağlamıştır.

Sevgili Erdal İnönü, bu halk için, bu ülke için, özgürlük ve akıl için yaptığınız her şeye Teşekkür etmek istiyorum, artık bizi duyamıyor olsanızda, aramızdan gitmiş olsanızda lütfen kabul edin.

Halkımız için, İnsanlık için harcadığınız bütün cesaretinize ve çabalarınıza Minnettarız..

Ben, çok özleyeceğimi biliyorum, yaşamınızın ve sizin önünüzde saygı ile eğiliyorum.

Cesaretin Evi.

 
Toplam blog
: 61
: 762
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Sosyoloji, psikoloji, kültürel alanlar ve ilişkiler, insan ilişkileri ve ekonomi-politik ilgi ala..