Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sekte-i Beyin

Sekte-i Beyin
 


Hani kalp krizi öncesi bir sıkışmanın olduğunu söyler yaşayanlar. Hani kol falan ağrır derler.

Kalp krizi gibi bir beyin krizi yaşıyorum. Beynim sıkışıyor. Boynuma vuruyor ağrısı. Beyin krizi diye birşey var mı tıpta? Kalp krizinin belirtilerinden sonra gelecekler bellidir. Peki beyine ne oluyor? Çıldırıyor musun? Sağa sola mı saldırıyorsun? Gözlerinden alevler mi çıkıyor? Yoksa belli bir noktaya gelince patlıyor, sağa sola saçılıyor mu beyin?

Ben, bu beynim krize girmesin diye elimden geleni yaptım a dostlar! Gingko Biloba’ları dayadım bir müddet. Herkese tahammüllü davrandım. Beni sinirlendirecek herşeyden uzak tuttum kendimi. Çünkü bildim ki, sirkenin keskinliği, betondan yapılmış da olsa küp müp dinlemez. Düşündüklerimi, söyleyeceklerimi önce düşündüm sonra yüksek sesle kendi kendime konuştum, karşılığında alabileceğim cevapları tahmin ederek hiç durmadan çalıştırdım bu beyni. Gelecek cevaplara hazırlıklıysanız soğukkanlılığınızı da koruyabilirsiniz çünkü. Yetmedi kendimi eve kapadım. Görüştüğüm iki üç kişi kaldı. Telefon, internet, hatta para kazanmamı sağlayan işim ve bütün sosyal ilişkilerimi evden yürüttüm. “Neden uğramıyorsun?” dediler bana. Neden dışarı çıkmıyorsun, neden aramıyorsun, hep çalışıyorsun, hep evdesin, hep..hep..hep..hep...

Ben hep evde olsam da beni buldu yine Beyin Krizi. Eşiğindeyim daha doğrusu. İnanın yaşadıklarım, ya da burada yazdığım ruh durumları değil beni bu hale getiren. Ben -hep söyledim, söyleyeceğim- yaşadıklarımın sadece bana özel şeyler olmadığının bilincindeyim. Hemen herkes bu yollardan geçmiştir. Hemen herkes de bu yollardan çıkmayı becerebilmiştir.Benim bir eksiğim yok.Ben de çıkarım. Ama yaşadıklarım olmasa da bizzat kişilerin kendileri sebeptir bu krize. Ben sataşmadıkça sataşıyorlar, ben uzak durdukça sızıyorlar. Gidin demek istiyorum hepsine.Hatta Gidin fazla masum kalıyor.Başına bir de okkalı küfür eklemek istiyorum.

Sizi duyuyorum a dostlar! Sakin olayım peki! Sakinim hiç olmadığım kadar. Bu sukunet korkutuyor ya beni asıl. Bu sukunetin altından kalkabilecek miyim onu bilmiyorum.Ya bir Sükunet Böceği’ne dönüşürsem? Ya hep sessiz kalırsam? Ben vaktinden önce “ermek” istemiyorum! Ben herşeye yüzümde “ Ah! Çocuğum! Yapıyorsun da kendine yapıyorsun!” ifadesiyle bakmak istemiyorum. Ben “Dağılııın ulaaan! Uğraşmayın benle!” nidaları içinde ,bin atlı akınlarda çocuklar gibi şen olmak istiyorum.

Yapmayınız insancıklar, uğraşmayınız benle...Bir alıp veremediğim yok sizle... Ben kendi kendine debelenen, kendini ayaklarıyla ittirerek suyun yüzüne çıkmaya çalışan bir garip homosapiensim.

Ben sadece “Gidin!” diyorum size. Başına herhangi bir fiil eklemeden...

herdaimdinlenebilite:

Alanis Morrisette - I Was Hoping
The Cardigans - Sick & Tired
Ke - Strange World
Gloria Gaynor - I will survive

herdaimseyredilebilite:

Sliding Doors
Elizabethtown
Jeux d’enfants
Big Blue

herdaimgidilebilite:

Salacak
Moda
Anadolu yakası bütün sahil şeridi


fotoğraf: http://hurt-before.deviantart.com/art/Brain-20636986


dipsos: O kadar vahim durumda değilim artık.Sakinledim. Sadece bir uyarıymış:)

 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..