Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '14

 
Kategori
Öykü
 

Senden sonra yaz...

Senden sonra yaz...
 

Yazmaktan mı bahsediyorsun? Şiir mi, öykü mü? Hangi konuda? Ne yazayım sen söyle? Güneşi mi, ayı mı, yıldızları mı, çiçeği mi, böceği mi yazayım? Kolay mı sanıyorsun? Kolaysa sen de yaz da görelim şu meşhur hayal âlemini!

 

Seni anlatsam fazla mı uzun uzadıya olursun acaba? Öyle sırıtırmışsın hani bir de. Yok, canım uğraşmayacağım seninle. Seni düşünüp, resmetmeye çalışmak korkunç bir kâbus olsa gerek. Düşüncesi bile yüzümü kırıştırıyor.

 

Kan, ter içinde kaldım. Ne söylenip duruyorsun canım öyle? Başlayacağım herhalde. Önce kötü şeylerden mi bahsedeyim yoksa iyi birkaç şeyden mi bahsedeyim? Birincisi işime geliyor gibi. Yolladığım mektupları okumadan dörde katlayıp çöpe atıyormuşsun. Mektup deyip geçmemeliydin, atmasaydın “Senden Sonra Yaz” başlığıyla romanlaştıracaktım. Fotoğraflarımızı da minik minik parçalayıp, hiç düşünmeden yakmışsın. Aldığım kıyafetleri sokaktaki dilencilere vermişsin. O mağaza benim, bu mağaza benim ne çok yormuştun beni. Yorulmaktan ziyade buluştuğumuz her gün, dolu cebimi bir çırpıda boşaltıyordun. Ah paralarım ah! Kime yanıyorum ki ya da artık ne önemi var?

 

İyi bir şeyden bahsedersem, o da hayatımdan çıkıp gidişin doğrusu. Senden sonra yazı yaşıyorum. Tatilin tadını çıkarıyorum. Sen olmayınca artık senden sonra da daha rahat yazı yazabiliyorum. Yok, boşu boşuna ne karalıyorsun demeler, kim okur demeler… Çok anlıyormuş gibi bir de bugün ne yazıyorsun demeler… Sana şiir yazıp, okuyunca ona bir itirazın olmuyor bakıyorum da. Pek ilgilisin de sanki hepsi yalan dolan.

 

Bu satırlar sana ayrılık mesajımdı. Sen önce davranmasaydın, söyleyeceklerim bunlardı ne yazık ki. Okumasan da-bu son mektubum, okuyacağına eminim- ben sana bu mektubu yollayacağım. Sana tavsiyem benden sonra yazmaya çalışma, bende sonra okumaya çalış. Hani bir Nazım Hikmet, bir Orhan Veli, bir Cemal Süreya…

 

 

 

                                                                          

 
Toplam blog
: 57
: 287
Kayıt tarihi
: 16.12.10
 
 

Merhabalar. Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü bitirdim. Ordu Yeni Haber gazete..