Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '22

 
Kategori
Şiir
 

Sessiz

Sessizde dinliyorum

Doğaya baktım şöyle

Daldım denizin dibine

Bir sessizlik

Sonra okyanusa

Yukarıda dalgalar

Aşağısı sessizde

 

Sessiz film çekermiş gibi

Renkleriyle yerden gökyüzüne baktığımda

Bizim sitede çam ağaçları

Görüş alanımı daraltıyor

Bir meltemle beraber hareketli ama sessiz dallar

 

Bir kadın sarılıyor vücuduma arkadan

Yüzünü göremiyorum

Sesini duyamıyorum

Saçlarıyla yüzünü gizlemiş

Teninin rengi üzerimde

Göğüsleri  sırtımda

Kolları sımsıkı

Rahatlıyorum o an

Dönüp baktığımda yok oluyor

 

Sağır mı oldum

Her şey sessizde mi

 

Çektiğim film sessizde mi

 

Şimdi sessizce şiir yazıyorum

Sadece kelimelerin sesini duyuyorum

Hani diyordum ya

Ya şair ölürse

Ve cenaze namazı kılanlara bakarsa

Yine sessiz, sessizlik

 

Huzura erince

Huzurda olmak

Huzurlu olmak gibi

Sessizde olmak gibi

 

Sadece sessiz…

 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..