Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Seven ne yapmaz

Bana kollarını uzatsan biraz

Sana kul olurum

Seven ne yapmaz

Gel öldür bu ömür böyle tükensin

Sana bin can feda

Seven ne yapmaz

Sabahtan beri dilimde bu şarkı, Hülya Koçyiğit modunda dolanıp durdum. Şarkının aklıma nerden geldiği hakkında hiçbir fikrim yok ama bir varsayımda bulunabilirim.

Anti romantik yazısından sonra bütün romantiklerin ahı tutmuş olabilir. Allah korusun..

Bilinçaltının bir oyunu olabilir. Belki yıllardır içimde bastırmış olduğum duygular vardır ve bu duygular şarkı formatında dilimden dökülmüşlerdir. Bilince çaktırmadan kendilerini ifade etmenin en kolay yolu olarak şarkı formunu seçmişlerdir. Akıllıca..

Diğer bir ihtimal ise; şarkı sözleri ile bana mesaj veriliyor olabilir. Dedik ya mesajın nerden ve nasıl geleceği belli olmaz diye. Belki benim mesaj da bu şekilde gelmiştir. Bu durumda şarkı sözlerini incelemek lazım.

Sana kul olurum, seven ne yapmaz. Gel öldür bu ömür böyle tükensin, sana bin can feda, seven ne yapmaz.

Eğer bu bir mesajsa şarkı formunu seçmeleri iyi olmuş zira düz yazı olarak okununca çok korkutucu görünüyor.Bu sözleri herhangi birisine normal şartlarda söylüyor olabileceğimi düşünmek bile istemem.

İptal iptal iptal… Bir an kendimi söylerken düşündüm de..

Başka bir ihtimal ise böyle bir yazı yazmam için bilinçaltım bana mesaj vermiştir. Seven insanlar ne yapmazlar acaba diyerek düşünmemi istemiştir.

Bu varsayımı doğru kabul ederek düşünelim o zaman, seven ne yapmaz?

İlk akla gelenler; aldatmaz, üzmez, kırmaz, yalan söylemez, kapris yapmaz, habersiz bırakmaz, telefonunu kapatmaz, randevularına gecikmez ertelemez, türlü çeşit bahanenin arkasına saklanmaz, bekletmez, cimrilik yapmaz, sinirlendirmez.

Bu liste böyle uzar gider. Herkesin seven ne yapmaz listesi farklı olabilir..

Daha korkutucu olan ise, akşama doğru dilime takılan şarkı. İbrahim Tatlıses’ten;

Ah aşkım aman aşkım

Sen ne dersen tamam aşkım…

Kesin bilinçaltım bana hiç hoşlanmadığım mesajlar veriyor. Korkusundan da şarkıları kullanıyor diye düşünüyorum. Acilen bir şeyler yapmam lazım, yoksa yarın dilime takılacak şarkıyı düşünmek bile istemiyorum..

 
Toplam blog
: 117
: 2437
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1970 Tokat doğumluyum. İstanbul Tıp Fakültesi Sağlık Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar bölümü mez..