Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Sevgili EGOM

Sevgili EGOM
 

Sevgili EGOM kendini anlat desem, kimsin desem... ne dersin?

Ben ........ adım şu, mesleğim bu, filanca soydan geliyorum, o okuldan mezun oldum, işte sertifikalarım, başarı belgelerim , bunlar da çalıştığım dernekler, yemeklerden zeytinyağlıları severim, anlayışlıyım, duygusalım, çok okurum....

Farkettim de sahip olduklarınla hep övündün açık ya da gizli. Bazen o kadar zarif bir şekilde yaptın ki bunu ben bile fark edemedim. İyiyim ben, güzelim ben, zekiyim ben, zenginim ben, kariyer sahibiyim ben, bilgiliyim ben, asilim ben, mütevaziyim ben, iyilikseverim ben, farklıyım ben...Bir yandan da korktun hep bunları kaybetmekten.

Sahip olamadıkların için ise üzüldün , ağladın, utandın, yarıştın, karşılaştırdın, yargıladın, söylendin, pişman oldun...

Hakkını yemeyeyim, sevgi sundun ama bir ipe bağladın ucunu, gece gündüz çalıştın, dostlarının zor günlerinde destek oldun, sevdiklerin için fedakarlıklar yaptın, küçüklerini sevip büyüklerini saydın....doğru...ama...karşılık bekledin, onay bekledin, teşekkür bekledin, özür dilenmesini bekledin, alkış bekledin, sevilmeyi bekledin, saygı duyulmayı bekledin, takdir edilmeyi bekledin, anlayış bekledin....

Beklediğin olmayınca veya sahip olduklarını kaybedince üzüldün, kırıldın, isyan ettin, pişman oldun, kızdın, öfkelendin, suçluluk duydun, değersiz hissettin...

Geçmişi bozuk plak gibi döndürüp durdun, geleceği kaygıyla bekledin...Bugün ? Onunla hiç ilgilenmedin...

Sevgili EGOM uzunca bir süre SEN ‘ i BEN sanarak yaşamış, senden ibaret sanmışım kendimi...Ama artık farkındayım “ Ben senden ibaret değilim “ .Oyununu bozuyorum...

Sevgilerimle.

Ayşenur Hakime Özkan
EFT PRACTITIONER

 
Toplam blog
: 11
: 5634
Kayıt tarihi
: 06.09.07
 
 

1966 yılı 12 Ekim’inde bir ikindi vakti geldim yeryüzü kabuğuna.Sorular sorup durdum annemgillere, ö..