Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sigaraya veda yazısı

Sigaraya veda yazısı
 

önemli bir cümlenin yüklemini arama motoru:sigara


Sigara benim en vefalı sevgilimdi.

Karanlık hücreme ne bir yakınım ne bir sevgilim girebildi, ama otuz günde üç kez buluştu onunla dudaklarım. Bu öyle bir öpüşmeydi ki sadece dudaklarım değil, beynim, ciğerlerim de şenlendi.

Sigara benim en güzel ilham perimdi.

Ondan derin bir nefes çektiğimde bilinçaltımın bütün arşivi kalemimin emrine girer, sözcüklere dönüşürdü.

Sigara benim en yakın arkadaşımdı.

Kimseyle konuşamadığım, kimseye açamadığım sırlarımı onunla paylaşırdım önce.

Sigara benim en büyük arabulucumdu.

Sinirlendiğimde ilk o koşardı bana: "Sakin ol sinirlenme." derdi.

Sigara beni sosyalleştiren ilk dostumdu.

Steinbeck'in Bitmeyen Kavga isimli romanında işçilerle iletişim kurmanın en güzel yolunun sigra alışverişi olduğunu okuyup başlamıştım sigaraya on beş yaşımın heyecanıyla.

Sigara benim en kıska(n)ç sevgilimdi.

Ona çok bağlı olduğumu gören bir kadın:"Bir kültablasıyla öpüşmek istemem." deyip uzaklaşmıştı benden. Ne kadar sevinmişti sigaram..

Sigaram...

Ama şimdi bu sadık sevgili vefalı dostumdan ayrılmak zorundayım.

Aşklarımın yıkamadığı kalbimin duvarlarını meğerse içten içe yıkarmış bu sevgili dostum.

Yarın anjiyo olacağım ve sevgili dostumdan ayrılacağım..

Genç arkadaşlara önerim: Bu sevgiliye bağlanmadan ondan ayrılmaları;çünkü otuz yıllık bir aşk kolay terk edilmiyor.

 
Toplam blog
: 114
: 1620
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

1964'te Ankara'da doğdum. Meslek lisesinin elektrik bölümünü bitirip fabrikada ve şantiyede çalıştım..