Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Yetenekler
 

Şiirlerim, şarkı olsa dedim.

Şiirlerim, şarkı olsa dedim.
 

Ah ben,


Sezen Aksu'yu sevmeyen var mıdır? Ya da Tarkan'ı Tüm şarkıları ayrı bir lezzettedir, bilirsiniz. Kim istemez ki öyle yaratıcı olmayı.

Ben de şiir yazmayı çocukluğumdan beri severim.

..........

Su yanar mı,

Peki ...

Su söndürür mü ateşi,

Oysa ben,

Bir kez dokundum sana.

Bir şiirde

Bir şarkıda,

Bir masalada.

Su ve ateş sarılınca,

Ateş şiirler yazdı.

Su hem şiir yazdı,
Hem şarkılar söyledi.

Hangisi korktu bilinmez.

Bu yanık bulutlar,

Bu sıcak, yeşil deniz...

Hangisinin bilinmez.


sevgiler.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..