Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Sivasspor; Bir zamanlar fırtınalar estirirdim. Eskisi gibi değilim artık değiştim

Sivasspor; Bir zamanlar fırtınalar estirirdim. Eskisi gibi değilim artık değiştim
 

Ligin başında çok gürültü kopardılar.

‘’Gürültü kopardılar’’ derken , yani lige damgasını vurdu. Onların başarısında bazı faktörler vardı: Dayanışma ön plandaydı. Saha içinde birbirleriyle konuşmaları ön plandaydı. Posizyon bittiğinde herkes yine birbirini uyarıyordu. Sert bir biçimde değil tabi. Nazik bir dille…

Mehmet yıldız bir ‘’yıldız’’ oldu; ama Mehmet yıldız bir büyük takım oyuncusu değildi. Başarıya aç bir Sivası bir yerlere götürebilir . Büyük takımda kaybolur. Önce Mehmet yıldız sonra balili kendilerini gösterdiler ve bu çıkış ligin ortasına kadar hem Sivasın çıkışı hem de bu futbolcuların çıkışı olarak devam etti. Bülent hoca ise birazcık duygu sömürüsü yapıyordu. ‘’Biz şampiyon olmak istemiyoruz’’ diye. Takımını rehavete sokmak için değil. Sezon sonunda şayet şampiyon olurlarsa aaaa biz şampiyon olmak istemiyorduk sürpriz diyecekti! Diğer ikinci bir nedeni ise rakiplerine şampiyon olmayacaz izlenimini vermeyip, kendilerini önemsiz göstermek amacındaydı. Ligin ortasına kadar süren bu çıkış birden ilk yarının sonlarında düşüşe geçti. Allahtan önceden topladıkları puanlar sayesinde birinci oldular. Ben de o zaman bir görüş uyandırdı. Sivas kötü oynuyor ve ilerde sıkıntı çeker. İlk yarıyı lider bitirmeleri işin güzel tarafı. İlk yarının sonlarına doğru kötü gitmelerine rağmen( oynadıkları futbol açısından) yine de ikinci yarının başlarında zar zor galibiyetler alıyorlardı. Bu nereye kadar devam edecekti?. Hem kötü futbol oynuyorsun hem de galibiyet alıyorsun. İşte o kötü futbol neticilere de vurdu . Sivasspor, nam-ı diğer yiğidolar birincilikten üçüncülüğe düştüler. Nedenleri: eski hırsları kaybolmuş, maçlara çıkarken inanarak çıkmıyorlar. Şimdi ben tahminlerimi söyleyeyim. Sivassporun üçüncü olduğuna bakmayn. Bu sivasspor Galatasaray ve beşiktaşı sivas’ta yenemez. Çünkü ileriye doğru bir umut taşımıyorlar. O iyi olduklar dönemde 2-0 , 3-1 gibi net skorlar alıyorlardı. Şimdi ise 3-2 1-1 1-0 gibi ucu ucuna skorlar alıyorlar. Bu da onların her geçen gün geriye gittiklerininin göstergesidir.

Ama hakkını da vermek gerek. Türk futboluna renk kattılar. Ancak geldikleri nokta kendi kendilerini sorgulamalar gereken nokta. Bu Sivas üçüncü olup uefa’ya giderse başarılı olamaz. Bir varmış bir yokmuş Sivas varmış diye masal olurlar. Durumu daha da özetleyeyim:

BİR ZAMANLAR FIRTINALAR ESTİRİRDİM . ESKİSİ GİBİ DEĞİLİM , ARTIK DEĞİŞTİM.

Mardinli ergin

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..