Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Mayıs '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Siyah beyaz bir aşk'tı bu!

Siyah beyaz bir aşk'tı bu!
 

Aşk Doğdu, ben Öldüm..
Susmak ayrılık gibi değildir di mi?
Ayrılık ölüm gibidir ya hani, vurur kendini..
- Ya susmak?
- Beklerim, beklemeyle sebeplendim ben…
- Hatta ölümü erteleyip aşkımı beklediğim gibi beklerim…
- Susmam biter.
- Yine beklerim..
- Kelimelerim ayak seslerim kesilir, konuşamadıklarım olurum.
- Yer yarılır içine düşerim..
- Bir güç alır beni.
- Yukarılara kaynar kazanlara çekilirim..
- Oysa yüreğim mangaldır benim.
- Pişer her koyduğum.
- Şimdi ne oldu?
- Kim geldi?
- Ben nerede ve kiminleyim?
- Baktım ki içime
- Bir hiçim…
- Hayatın tadı tuzu yok!
- Kalmadı ki o aşklar şimdi..
- El etsem yüreğine, dağlar mı beni şimdi?
- Yüreğim bende değil, yüreğim benimde değil.
- Yüreği koyan elin, verdiği el ile, göz ile söylettiği yerdeyim..
- Her yerdeyim
- Hiç bir şeyim
- Hiçteyim
- Bensizim

- Olur ya görürseniz beni, çekin bir yol kenarına.
- Tutunurum belki bir dala. Sonra, akarım bu su kenarından taa okyanusun kumuna.

Arzularımın sabrı sarardı, soldu, kurudu kaldı içimde.
Artık yeter diyorum!

Kötü isteklerin şarkısını korkudan dilimin altında çalmak istemiyorum!

Bağırmak istiyorum Allah’ım. Yüzsüzlerin yüzlerine. Korkmadan çekinmeden alınlarının orta yerine iyilik dikmek istiyorum!
Ha başım gitmiş, ha kolum.
Aşkımın yüzüne sürerim bende yüzümü..
Koyarım canımı aşkın hayrına..

Kavuşmayı görmeyen gözü dağlamalı.
Görmesin!
Anlatılan sırrı duymayan kulak sağır olmalı.
Duymasın!
Ulaşıp da okşamayan eli satırla doğramalı.
Tutmasın!
Canla, başla yürümeyen ayağı bağlayıp kırmalı.
Basmasın!
Böyle bir insan, insanın başına dert olur.
Yaşamamalı!
Ya da hiç doğmamalı.

Aşk yanım içimi acıtıyor..
Aşk doğdu, ben öldüm…

San ki siyah beyaz bir aşk'tı bu!
Nasıl anlatırım şimdi size?

Sabiha Rana

Fotoğraf? http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..