Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '09

 
Kategori
İzmir
 

Sokaklar...

Sokaklar...
 

Daracık...

Kıvrım kıvrım...

Bazıları sadece merdiven...

Bazılarının adı sokak...

Bazılarının tabelası kalmış yadigar...

Hayat sokaklarda yaşanır...

Caddelerin o soğukluğundan eser yoktur sokak aralarında.

Sokağa girdiğinizde hayat alıverir içine...

Geziyorum bazen...

İzmir sokaklarındayım.

Şehir eğimli arazide.

Sokaklar da bazı yerlerde öyle haliyle.

Hele bizim mahallede sokağın başı ve sonunda o kadar kot farkı var ki sokak tamamen merdiven.

Bakkala gideyim desem...

En az üç basamak.

Markete gideyim desem bir posta basamak üzerine de esaslı bir yokuş.

Pazarı hiç saymayayım :)

İşe giderken asansörle iniyorum caddeye :)

Bir gün kapalıydı, merdivenlerden indim :)

Allahtan gece vakti değildi de hazırlıksız yakalanmadım, karanlıkta kalmadım :)

Seke seke iniyorum bana zor gelmiyor :)

Sigara da kullanmadığımdan tıkanmıyorum yolun yarısında :)

Spor babından yani :)

Zorum başka ama :)

Ayakkabılarımın topuğu dayanmıyor o eğime :)

Yokuş aşağı inerken de topuklu giymek zor oluyor :)

Topuksuz ayakkabıyı da ben sevmiyorum :)

Derdim çok büyük :)

Bir hal çaresi bulacağım elbet :)

Du bakali n'oolcek :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..