Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sokakta tıslayan erkekler

Sokakta tıslayan erkekler
 

 

Kaçınız fark ediyor bilmiyorum, erkeklerin yanınızdan geçerken size de mesaj yüklü şarkılar fısıldadıkları veya cinsel içerikli laflar tısladıklarını duyuyor musunuz? 

 

Bir ara cidden doktorluk olacaktım, ben mi yanlış duyuyorum her sokağa çıktığımda birileri bana tıslıyor diye. Arkadaşlarıma anlatıyorum, anlamıyorlar, "nasıl yani?" diye cevap veriyorlar. 

 

Varoş Türk erkeklerinde hatta zengin p.çlerde de kendini gösteren bir durum bu. Sokakta tam yanınızdan geçerken yapıyorlar bunu ve sanki hepsi sözleşmişçesine aynı hareketi sergiliyorlar. Bir ara içlerine girsem de bu olayın ne anlama geldiğini ve nasıl tatmin olduklarını anlasam diye kafayı sıyırcaktım. Şöyle ki dağdan inme olanlar böyle yörsel bir aşk türküsü söylüyor, arabesk takılanlar da var. Zengin p.çleri ise daha çok şarkısız, doğrudan seks içerikli cümleler kuruyorlar. Daha sapkın olanlar ise "ahhh, ohhh, ıhhh" gibi seslerle niyetlerini belli ediyorlar. 

 

Acaba beklentileri nedir, karşılık verceğimi mi zannediyorlar. Belki ben de karşılık olarak bir arabesk şarkı mı tutturmalıyım:)) 

 

Sonuç: Türk erkeği bir fenomendir, 100.000 sosyolog ve psikolog incelese de cevaplayamacakları davranış biçimleri vardır. 

 

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..