Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Sordular; bilen olmadı

Sordular; bilen olmadı
 

Bir dut kopardım ağacından,

Ağaç dala, dal bana küstü,

Dut’un hiç haberi olmadı bundan,

Dut bana; ben dut’a süründü.

I

Fare dağ’a küstü,

Dağ’ın haberi olmadı dediler;

Öyle olmalıymış aslında; ama olmadı.

Dağ fareye küstü;

Farenin haberi olmadı.

II

Bir rüya gördüler ,

Adını referandum koydular,

Yapacaklarını sordular,

Hiçbir bilen olmadı..

III

Bir referandum getirdiler

İçine prinç, fındık, çay, fıstık, badem, üzüm..vs. koydular,

Referandum değilde

Aşure oldu…

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..