Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Takip ediliyoruz..

Takip ediliyoruz..
 

2ninkaresi.blogspot.com


 

Adamlar sanki devrim muhafızı. MB dışından bizleri okuyanları kastediyorum. Bırakın blogları, yorumlarımızı bile takip ediyorlar. Geçtiğimiz günlerde Ayşegül hanımın, yazmış olduğu çarşaflı kadınların otobüse almadıkları kızla ilgili bloguna bir yorum yapmıştım. Blog dışından adı sanı belli olmayan sadece rümuz kullanan birisi beni dindar kişilere hakaret etmekle suçlamış. 
 
Benim inançlar kategorisinde yazdığım yazıları okuyanlar bilirler ki, benim dindar kişilerle ilgili hiçbir problemim yoktur. Ancak din tüccarları ve dini kendi emellerine alet edenlerle sorunum vardır. Bu ülkenin  kurucusu ülkeyi, takkeli, cübbeli din tüccarlarına değil, Türk gençliğine emanet etmiştir. 
 
Çarşaflı ve sakallı insanların otobüse almadıkları kızla ilgili yaptığım yorumda, sürü psikolojisini ileri sürmüştüm. Bu yorumumla ben bütün  dindar insanları hayvanlara benzetiyormuşum. Bakın, buradaki zihniyeti yıllar önce Sivas'da Madımak otelinin yakıldığı anda da görebilirsiniz. Ağızlarında salyalar akarak, içerdeki aydınları yakın diye bağıranlar sürü psikolojisinin bir örneği değil miydi? Şimdi bu insanlara dindar kişi diyebilir misiniz? 
 
İslam dini hoşgürü içeren bir dindir. İslamda adam öldürmek yoktur. Bir insanı öldüren bütün insanlığı öldürmüş sayılır. Ama bu din tüccarları, istedikleri ortamı buldular ya, şimdi istedikleri gibi hareket etme hakkını kendilerinde buluyorlar.
 
Geçenlerde de dinle ilgili bir konuda benim bir bloguma yine blog dışından, rümuzla birisi yorum yapmış, kendisinden önce yorum yapan bir blog yazarını sorguluyor ve yaptığı yorumunda ne demek istediğini soruyordu. Ben de yorumu yayınlamadan önce blog yazarı arkadaşımıza bana böyle bir yorum geldiğini, eğer cevap vermek isterse yayınlayacağımı, ama yayınlamamı istemezse, yorumu yayına vermeyeceğimi ilettim. Arkadaşımız yorumu yayınlamamda bir mahzur olmadığını, yorum yapan kişiye açıklama yapmak istediğini söyleyince hem yorumu, hem de arkadaşımızın açıklamasını yayınladım. Açıklamadan sonra iş tatlıya bağlandı ve yorum yapan kişi yıllardır blog yazarlarının yazılarını ve yorumlarını takip ettiğini ve bundan sonra takip edeceğini de iletti. 
 
Blogda dikkatimi çeken yazılar dışında 20 civarında blog yazarı arkadaşımızın yazılarını takip ediyorum. Sanıyorum benim yazılarımı takip eden blog yazarı arkadaşlar da o civardadır. Ama okunma sayılarımız bazen 1000 leri geçiyor. Okunma sayılarında güncel olaylar ve blog başlıkları da etkili olmasına rağmen, blog dışından da hepimizin takipçisi olduğunu da unutmamak gerekiyor.
 
Bu takipçiler içersinde yazılarımızı beğenenler olduğu gibi, bizleri düşman gibi gören devrim muhafızı düşüncesindeki kişilerin her geçen gün arttığını hatırlatmak istiyorum. 
 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..