Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Tamamen yanılsama....

Tamamen yanılsama....
 

Tam 23 yıl 5 ay 28 gün oldu sen gideli... Sen gittin benim yüzümden... Hemde deniz aşırı gittin... Sen gittin benimde benimi alıp gittin. Sen gittin yürekte boranlar, fırtınalarla geçti bu koca 23 yıl... Aşıktım sana... Aşıktım da bu kadar aşık mıydım? Acısı çöreklenince yıllarla şimdi karşıma çıktığında daha iyi anlıyorum ne kadar sevdiğimi... Tanrıya şükürler olsun ki döndün.. Sen yoktun; sevgi vardı , yoktu... Yedim, içtim sabahlara kadar, boş gözlerle bakarak etrafa dolaştım. Hiçbir şey yerinde değildi artık... Çünkü sen yoktun... Sanki hayalet şehirdi bu güzelim şehir... Senin yerine çok göz koyanlar oldu... Yaklaştırmadım bile... Sayfalar öyle dolu ki... Bilmeden, anlamadan öyle çok biriktirmişim ki yokluğunu , acı ; artık lokma olmuş...

Yutamazsın düğümlenir kalır boğazına... Denizin kokusu bile artık bambaşka, nefes alışım başka, çayın tadı bile başka biliyormusun? Sokaklar insan dolu, yaşıyor artık bu şehir. Yılların çaresizliği ile çırpınmak, aranmak, Tanrıya yalvarmak sonunda karşılaştırdı yine bizi... Bir kadın bu kadar sevilir miymiş bende öğrendim... Neyse önemli olan artık yerine oturdu taşlar... Sen yüreğimdeki koltuğunu doldurdun... Hoşgeldin sevdiğim, hoşgeldin hayat... Bu yürek attıkça sen hep yerinde, güzelliğinle, sevginle yine ve hep Tamamen YANILSAMA...

Hoşçakal... Şimdi benden gittin... 

 
Toplam blog
: 17
: 479
Kayıt tarihi
: 24.11.08
 
 

Merhaba; yazmak, doğa gezileri, müzik dinlemek, doğayı koruma amaçlı programlarda yer almak, resim y..