Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Tatlı portakal ızgara

Tatlı portakal ızgara
 

Tatlı krizlerine sağlıklı bir çözüm
 
Narenciye aromalı bir şey her zaman benim favorim.Henüz portakallar bitmeden bu tarifi kesinlikle denemekte fayda var. Bu tarife ben gereksiz şeker eklemeyi seviyorum. İsteyen şeker eklemeye bilir.
       
Nelere ihtiyacınız olacak:
 
·                     Bir büyük portakal
·                     1 tatlı kaşığı hindistan cevizi veya kahverengi şeker yada ikisi de :)               
·                     1 çay kaşığı tarçın
 
    Tarifi:
1.                 Bir adet portakalı ikiye bölün.
2.                 Keskin bir bıçak kullanarak portakalları kabuklarından ayırın ama çıkartmayın. Daha sonra dilimlermiş gibi içinde kesin. İçini kesmek yerken kolaylık sağlıyor.
3.                 Izgarayı açalım
4.                 Karışımı portakalların üzerin



e serpelim ve içine girmesini sağlayalım. Daha sonrada tarçın serpelim

5.                 Portakallar yaklaşık 6 dk’da köpürmeye başlıyor. İyice köpürünce üzerleri yanmadan fırından çıkarıyoruz.
6.                 Muhteşem bir koku, süper bir lezzet. Eğer evde varsa üzerine vanilyalı dondurma koyun. Bende şu an dondurma olmadığı için kullanamadım.
 
Regl öncesi “tatlı tatlı” diye kıvrandığım dönemlerde bu tatlı çok iyi gidiyor. Hem sağlıklı. Hem de tatlı. Yemesi, kokusu, sunumu ayrı güzel.
 
Sizde yapın… Yorumlarınızı bekliyorum.
 
 
 
Toplam blog
: 68
: 2103
Kayıt tarihi
: 20.01.14
 
 

Merhabalar,  Çocuk yaşlarda hissetmiş olduğum ve bastırdığım hislerim 2016 'da Theta Healing eğit..