Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Tazminat-ı sadaka

Tazminat-ı sadaka
 

Ya Türk aydını(?) ne yapar?


25/12/2008 de bir yazı yazmışım ve demişim ki Ermenilerin derdi soykırım değil, ölen vatandaşının naaşına saygı değil, onların derdi Türkiye Cumhuriyeti Devletinden para sızdırmak. Aradan geçmiş iki sene. Birand’ların Mehmet Ali gitmiş haber uğruna Ermenistana. Neymiş amacı hedefi? Bu mevzunun ne kadar saçma bir çaba olduğunu anlatmak cihana ve iki devlete... soru sormuş Ermeni’nin gencine..

Sizce de bunlar politik oyunlar değil mi? Yoo Ermeni soykırımının tanınmasını istiyoruz biz demiş Ermeni genci? E ne olacak peki şimdi? Diledi diyelim Türkler özür? Sonuçta ne olacak? Biz tazminat istiyoruz Türklerden, atalarımızın kan parasını ödesin Türkler? Ne oldu? Hani nerde özürcü Çakma Mevlana Türkler? O gün biz bunları yazarken, iyi niyet elçiliği yapanlar hani şimdi gelsinler ve bana haksızdınız desinler?

Hani iki devletin halkı kucaklaşacaktı? Kardeşilik yemini edecekti? Ne oldu şimdi? Kucaklaşmanın bedeli olur mu? Demek ki varmış! Öyle her önününe geleni kacaklamak bedava değilmiş demek ki kardeşim. Parasını ödeyerek kadeşlik edeceksem ben, daha seçici olurum. En azından eli yüzü düzgün bir hakla böylesine kardeş olmalıyım. Yapmadığım, gerçekleştirmediğim bir zulme çanak tutacaksam, en azından soyumu güzelleştirecek insanlarla masaya oturmalıyım.

Maksat madem fayda, ki görünen bu edilen özürden ötürü, katlettiğim misal Venezuella yada İsveç hatta Moldova halkından özür dileyeyim ki soyum yürüsün arkadaş. Velev ki kırmadığım soyun, hesabını vericem, şöyle ele avuca geleninden seçeyim ki, ödediğim para yerini bulsun. Zira ben milyar öyro ödedikten sonra öyle kardeşçe sarılıp bırakmam, ağır öperim, öyle ya para vermişim bunun kilosuna, satılık ise insanlık onuru bu şekilde, tarihi ajitasyon konusu haline getiriyorsa aczinden milyon tane insan tarihi çarpıttığını bile bile, o zaman revadır.

Ha unutulmaması gereken bir gerçek daha var, sözde soykırım tazminatı hepimizin cebinden çıkacak. O yüzden en büyük katkıyı ben” Özürcü Çakma Mevlanalardan” yani çakma ışıldak takımından bekliyorum. Madem kabul ediyorsun, o zaman öde diyetini ki, hak yerini bulsun... Ama ben olsam başka halk seçerdim, yine söylüyorum... Ne de olsa tüm Avrupa’yı ben yönetiyordum... Ben diyorum kimse kusura bakmasın... Özürü dileyen bensem ve başkasının misarısını üstüme alıyorsam ki yapmak zorunda bırakılıyorum... Ee o dönemde bunu yapan madem ki Osmanlı, o zaman onun mirasını üstüme alıyorum... Zorla Osmanlıcı yapacaksınız insanı tebrikler...

Sıra sizde arkadaşlar... O günlerde bize saldıranlar gelsin şimdi... Hani biz yanılıyorduk? Biz yanlıştık? Şimdi bana tazminatı ödemeyi kabul edenler gelsin... Ben ödemem... Onu baştan söyliyim... Ben sebebini açıkladım gayet açık ve net... Kendi sebebini bilmeyen, aciz ecnebi yardakçıları gelsin..ve desin ki bana Ermenilerin hiç bir talebi yok... Sadece özür bekliyorlar... Artık insanlar değil yalnız, türlü canlıda güler buna, hatta azını kapatıp başka yerleri ile...

 
Toplam blog
: 58
: 795
Kayıt tarihi
: 14.01.08
 
 

1978'de dünyaya gelmişim şirin bir anne babanın ilk erkek evladı olarak. Istanbul'a göçmüşüz sonra k..