Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tecavüz eden imam serbest!

Tecavüz eden imam serbest!
 

Kaynak:İnternet


Haberi ilk okuduğumda kızın haline çok üzülmüştüm; anne-baba ölmüş, habere göre iki ağabey var, bir de kız kardeş.

Abilerden önce büyük olanı kıza tecavüz ediyor, hatta kızcağız hamile kalınca abisi kürtaj yaptırılması için bir başka ile götürüyor, sonrasında da diğer ağabeyi tecavüz ediyor. Kızcağız durumu evli kız kardeşine anlatınca "Aman ha sus!" diyor, mesleğinden men edilir yoksa!

Bir kerelik falan da değil durum üstelik!...

İmam olan abi "Ses çıkartmayınca o da istiyor sanmıştım" diye beyanat veriyor ki orada kopmuştum zaten!

Ulan... diye başlamıştım, ulan hayvan!

Neyse.... Üzerinden hepi-topu yedi ay geçmiş arkadaşlar, iki gün önce bir haber: O imam serbest! Diğer abisi de...

Neden?

Efendim, kızcağız sosyal hizmetlerin konuk evinde kalırken söylediklerini oradaki görevli not etmiş. Kızcağız da "Abimlere iftira attım demiş"miş... 

O notlar da mahkemede kanıt olarak kullanılmış, efendime söyleyeyim, bizim biraderler de "Böyle bir şey yapmadık" demişler, iyi hal falan-feşmekan dışarı salınmışlar...

******

Adalet iyice cılkından çıktı: Adam dedi ki: Ses çıkartmayınca o da istiyor sanmıştım!

Bunun üzerine yok yapmadım, etmedim demenin kanun nezdinde nasıl bir ikna edici özelliği var, ben, şahsen, anlayamadm!

Yok efendim sosyal hizmetler not etmişmiş, o notlar dayanak sayılmışmış...

Kusura bakmayın da herkes mi salak? Belediye seçimleri için bizzat gidip oy kullanıyoruz; adalet önünde mağdur olan biri için tutulan notlar mı dayanak?

Hem de kızkardeşi tarafından dahi korkutulmuşken?

******

Gerçi, gizli tanık denilen bir kişinin ifadesi sonucu yargılanan yüzlerce kişi varken, buna mı şaşıracağız?

******

Komik olanı göreceğiz belki de; neymiş, yeni kararlar alınıyormuş, yeni yasalarla kadınlar falan kollanıyormuş!

Böyle bir niyeti olan devlet, bir okurun dahi ayırdında olduğu bir konuda nasıl böyle bir karar verir de serbest bırakır?

Elindekini cezanlandırmadıktan sonra, yeni kararlar alsan ne yazar?

Ki; o yeni kararların da götürüsü getirisinden fazla olacak diye ciddi anlamda korkmaktayım!

******

Sonuç itibariyle adam kız kardeşini becermiş, hem de kaç kere! Hamile kalınca kızcağız Ankara'ya götürmüş, kürtaj yaptırtmış; sonra da diğer abi becermiş ve kız kardeş de "Aman şikayet etme, abim imamlıktan atılır" demiş!

"Ses çıkartmayınca o da istiyor sanmıştım" diyerek kendini savunmuş imam olan abi; behey kanun üzerinden karar vericiler...

Behey din-ahlak diyerek ortalıklarda ahkam kesenler...

Adaletiniz bu mu?

 

gulgun-2006@hotmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..